PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Re: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-18 23:32:37
    Temat: Re: Cala prawda o Polsce
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bhricu$kl5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:bhrhh1>
    > >
    > Wszystkie moje wypowiedzi dotycza wylacznie znanej mi metody
    wyprowadzajacej
    > zyski z polski i powodujacej placenie podatkow poza jej granicami,
    > sensowniejszej niz metoda opisana w poscie z ktorym najpierw polemizowales
    > faktycznie dzialajaca.

    A skad ja to mam wiedziec? Skoro piszesz pod teksetm o zawyzonych cenach
    importowych w dodatku wczesniej nazywajac idiota czlowieka ktory moglby cos
    takiego wymyslic, a potem, ze ten mechanizm dziala? Z wypowiedzi: "Ale
    wlasnie ten mwchanizm powoduje wyprowadzanie z kraju zyskow i placenie
    podatkow poza jego granicami" nie wynika o jaki mechanizm chodzi, ale
    kontekst dotyczy zawyzonych cen importowych na komponenty.

    > Obojetnie, czy z pobudek czysto ekonomicznych, czy
    > ekonomicznych polaczonych z "patriotyzmem lokalnym" wlasciciela firmy A
    > Twoja polemika ograniczala sie wylacznie do negacji istnienia takiego
    > rozwiazania.

    No tos mnie zle zrozumial. Neguje podejscie typu "wyciagaja kase za granice
    bo wola zaplacic podatki u siebie ze wzgledow patrotycznych". Jesli
    uwazasz, ze twierdze iz wogole nie dokonuje sie transferu kasy to jestes w
    bledzie (nie wiem jak na to wpadles). Robi sie to i na rozne sposoby - ale
    jeszcze raz: z pobudek czysto ekonomicznych (szczeroko pojetych).