PracaGrupypl.praca.dyskusjeCala prawda o Polsce › Odp: Cala prawda o Polsce
  • Data: 2003-08-19 07:52:11
    Temat: Odp: Cala prawda o Polsce
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Gancarski <w...@e...org.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bhp0ro$qjl$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > No i widzisz? Mylisz się. Operuje Austriakami, bo ich modele teoretyczne

    > najbardziej przekonujące. Wiesz o mnie mniej, niż ci sę wydaje.

    Jesli operujesz pogladami Austriakow to znaczy, ze podzielasz ich zdanie.
    Czy majac poglady jakie maja Austriacy i Rothbardowcy czlowiek
    nie staje sie nimi?

    > Nie produkuję wody mineralnej. Mogę ją konsumować? I co? Dziś też
    konsumują
    > tylko ci, którzy "pierwotnie zawłaszczyli"? Dałbyś już spokój.

    Nie bylo tak, ze tylko konsumowali co pierwotnie zawlaszczyli.
    Wlasciciel konsumowal wiecej niz jego niewolnik
    Pan konsumowal wiecej niz jego chlop.
    Dzisiaj wlasciciele konsumuja wiecej niz pracownicy.

    Klus