PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
  • Data: 2003-02-11 13:58:52
    Temat: Re: Bez sensu...
    Od: "Rafał" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Feb 2003 12:37:24 +0100, Technokrata wrote:

    > Ja kiedys zahaczylem o studia dumnie brzmiace marketing i zarzadzanie,
    > prywatna szkola w Raciborzu. Na jednym z pierwszych wykladow profesor
    > rzekl: do skutecznego zarzadzania, czyli do pomyslnej kariery po
    > ukonczeniu naszej szkoly, nadaje sie przecietnie 5% naszych absolwentow.

    Dokładnie to samo, mogę powiedzieć o niektórych grupach w mojej szkole,
    choć w swojej, bym zmienił ten wskaźnik do może 30-50%.

    > Przyklad mamy nie jest przesadzony. Czesto szokuje mnie jej analityczny
    > umysl. Sztuke optymalizacji czasu i efektywnosci prac domowych opanowala
    > do perfekcji. Nauczyla sie programowac video zeby efektywniej wykonywac
    > swoje zajecia - wystarczy iskra i przytrzymanie za reke aby moja mama
    > wkraczala w nowe dziedziny zycia i techniki. Szczerze uwazam, ze bylaby
    > swietnym informatykiem, lepszym od niejednego, ktory ukonczyl Twoje
    > studium, gdyz nie liczy sie papier, liczy sie wiedza, umiejetnosci,
    > adaptacja.
    > Mozna by pisac bardzo dlugo.

    Więc podsumuję: do studium poszedłem jedynie po papier. I nawet
    studiowanie nie zmienia tego faktu, że znacznie więcej nauczyłem się
    pracując, niż ślęcząc nad ksiązką.
    Może więc czas na zmianę tematu wątku na - Nauczanie?

    Pozdrawiam
    Rafał