PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
  • Data: 2003-02-14 11:12:23
    Temat: Re: Bez sensu...
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ona nie "może", ale w dziedzinach komputerowych jest to czysty fakt.
    > Najlepszym tego przykładem, niech będzie choćby system operacyjny
    > sieciowy. W roku 2000 wybrałbyś NT, a dzisiaj spokojnie wybierasz 2000
    > bądź nawet XP. Tak więc umiejętność obsługi NT niczego nie wyrokuje, gdyż
    > jest to umiejętność... przestarzała.
    Ludzie.. przecież jeśli ktoś zna dobrze serwer NT, i przede wszystkim go
    rozumie, to się 2000 czy XP nauczy bardzo szybko - aż takiej rewolucji to te
    systemy nie wprowadziły.
    Nie wiem skąd się biorą te mity o tym, że w informatyce wiedza sprzed 5 lat
    jest juz nieaktualna i bezwartościowa. Podstawy informatyki powstały wiele
    lat temu, i, mimo że pewne zmiany następują, to są one ciągle aktualne.
    Moim zdaniem, jak ktoś twierdzi, że jego wiedza o informatyce sprzed 5-10
    lat jest nieaktualna, to ona chyba nigdy nie była aktualna.