PracaGrupypl.praca.dyskusjeBez sensu... › Re: Bez sensu...
  • Data: 2003-02-12 18:02:40
    Temat: Re: Bez sensu...
    Od: "Zenek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A te dane to skad??? Bo wg moich akurat nie jest to takie jasne.
    > Naprawde sporo osob ktore znam w tym zawodzie (polowa?), pracujacych z
    > reguly w duzych firmach (banki, providerzy itp) nie ma wyzszego, dobrze
    > jesli cos wlasnie zaczeli, a i to niekoniecznie z branzy. W dalszym ciagu
    > wazne jest doswiadczenie - ostatnio zglosilo sie do mnie dwoch
    headhunterow
    > (po mojej odpisce na ogloszenie) dla ktorych moj brak wyzszego nie
    stanowil
    > zadnych przeszkod. Faktem jest jednak, ze szkola sie przyda i w koncu
> [...]

    Mowimy o swiezo upieczonych absolwentach uczelni czy szkol srednich, a nie
    starych wyjadaczach. Jesli ktos ma 35 lat i wiecej wowczas moze pochwalic
    sie ogromym doswiadczeniem, ktore jest cenione wyzej niz dyplom nawet
    najlepszej uczelni. Takze czesto w firmach pracuja ludzie ze srednim, to
    fakt.
    Jezeli pisalem o absolwentach ze szkol "klasy A" to oczywiscie nie
    mialem na mysli tylko dyplomu. Sam dyplom teraz nie wystarczy.Przeciez
    znajomosc jezyka obcego (przynajmniej na poziomie srednio-zaawansowanym)
    oraz okreslone doswiadczenie to minimum, o ktorym nawet nie ma co
    dyskutowac. Co tu duzo mowic: schemat jest taki: firma A,B czy nawet C daje
    ogloszenie w prasie czy w necie. Zglasza sie 50,100 a nawet 300 chetnych. Ci
    bez doswiadczenia na wstepie odpadaja. Potem wyrzuca sie tych z marnym
    wyksztalceniem, bez jezykow. Zostaje 10 absolwetow najlepszych renomowanych
    uczelni, z doswiadczeniem, stazem w firmach zagranicznych, znajacych 2
    jezyki obce. Rozmowa kwalifikacyjna i z 10 zostaje 1. Oczywiscie sa wyjatki,
    w koncu np. do pisania WWW nie potrzeba wielkiego fachowca.