PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-24 13:30:37
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Nie musi. Jeśli prowadzi się rekrutację trochę na zasadzie
    > przyjmowania "znających Józefa", to często nie zgrzyta wcale.
    Musi :) A jeśli nie zazgrzyta to tym gorzej :)

    > No, nie jestem przekonana.
    Prowodyr, w sensie najbardziej zaangażowanego w konflikt. Prowodyr
    konfliktu a nie nawołujący grupę do bojkotu nowego człowieka.

    > Ale ja miewałam do czynienia z jednostkami absolutnie wybitnymi, które w
    > ciągu paru dni potrafiły skutecznie zrazić do siebie pół firmy. ;-)
    Dziwnie, to bardzo często idzie w parze :)

    > Skoro firma sama skutecznie nam uniemożliwia osiąganie jak najlepszych
    > wyników, to należy spierniczać byle dalej przy najbliższej okazji.
    Czyli spierniczać ze względu na siebie a nie na dobro firmy (czepiam
    się, bo coś mi nie pasowało w Twoim poście ;-) )

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!