PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-26 08:52:55
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > Re to: Wwa [Wed, 25 May 2005 22:04:51 +0200]:

    > No to moje gratulacje :) Za popsute statystyki sie nie
    > bede gniewac, zapewniam :)))

    Dziękuję. :-)

    <ciach>

    > To ja proponuje inaczej: w przyszlym miesiacu we wrocku
    > jestem, i tak zamierzam Immone wyciagnac na pare takich
    > z piana (Immona, sprzeciwow nie zglaszasz mam nadzieje?)
    > wiec mozemy sie moze gdzies hurtem spotkac? :)

    Wyznaczacie miejsce i termin (tylko od 16 do 19.06. mam zajęte).
    Im więcej ciekawych spotkań tym lepiej.

    <ciach>

    > Tak na prawde to tylko za ewentualna dawke optymizmu ;)
    > Bo fakt jest taki, ze jak juz gdziestam w sobie znajdziesz
    > odpowiednia metode dla siebie, wszystko zaczyna sie udawac.

    Tu się nie zgodzę. Nie doceniasz ogromnej roli wsparcia.
    To że nie było moich postów na grupie nie znaczy że nie przesiedziałam
    wielu godzin przed monitorem śledząc z zapartym tchem przebieg dyskusji.
    Myślę, że osób uczestniczących biernie jest ogromna ilość. I dobrze, że
    mają taką szansę.
    Jasne że nie zmienisz innych ludzi jeżeli nie będą tego chcieli ale
    możesz dać im szansę i o to chodzi.

    > W kazdym razie: porzadnych zarobkow, sensownych ludzi, wielu
    > fajnych bonusow i przede wszystkim satysfakcji :)
    > Kira

    Wielkie dzięki!