PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-30 23:07:37
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    > jakie dyrektorstwo ?
    > Zwykly kierownik w jednostce budzetowej -nascie lat temu.
    > Nie sadze, zeby pracodawca zastanawiajacy sie nad przyjeciem
    > magazyniera czy pracownika zakupow czy innego "cusia" na kogo aplikuje,
    > dochodzil nawet do tego miejsca w moim cv.

    Nie przesadzajcie z tym kierownikiem w cv ?
    Też musiałam wpisać że byłam i jakoś akurat było to potraktowane jako
    zaleta bo wiadomo, że kierownik musiał radzić sobie z podległymi mu
    pracownikami. W moim przypadku jeszcze większą zaletą jest radzenie
    sobie ze współpracującymi firmami gdyż w grę wchodzą pieniądze i
    egzekwowanie jakości wykonanych prac.
    Znowu wracamy do odpowiedniego uwypuklienia w cv umiejętności nabytych w
    pracy.
    Z tej samej umiejętności dla każdego stanowiska należy "wyciągać" i
    dopasowywać inne zalety.
    Wwa