PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-30 21:32:40
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:429B4172.6080804@nospam-tlen.pl...

    > To ja ..... <ciach wszystko co napisałam>
    >
    > Zastanowię się czy to dyskryminacja czy szacunek.

    Dyskryminujacy szacunek. Podobnie jak w przypadku niecheci do przyjmowania
    kogos na stanowisko wyraznie nizsze, niz zajmowal ostatnio - krzysztofsf ze
    swoim dyrektorstwem w cefalce ma z tym problem. Ba, ludzie z tytulem
    doktorskim maja z tym czasem problem - niektorzy wola magistra, bo mniej
    zazada i nie beda miec wobec niego poczucia nizszosci.
    Ale w przypadku kazdego opisu sytuacji ogolnej sa zawsze wyjatki :)

    I.