PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Altkom › Re: Altkom
    From: ToJaJarek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Altkom
    Date: Thu, 30 Aug 2007 04:46:53 -0700

    On 30 Sie, 11:30, p...@g...com wrote:
    > On 29 Sie, 17:55, Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> wrote:>
    p...@g...com pisze:>> Dla ścisłości: swoje wystąpienie na tej rozmowie
    oceniam góra na 3+.

> [...]
    >
    > Twoja wiedza jest zapewne ogromnie cenna. Coś mi się jednak zdaje, że
    > Dublin i zmywak Cię czeka.
    >
    > Strasznie się zezłościłeś, że nie zostałeś doceniony i nie nie
    > dostałeś u nas posady.
    > Szkoda, że nie potrafisz z honorem tego przyjąć i wyciągnąć z tego
    > wniosków. Marudzisz i smarujesz na forum publicznym tych niedobrych
    > ludzi którzy nie docenili twojego intelektu i kunsztu.
    >
    > I proszę Cię uprzejmie, nie rób wycieczek personalnych i nie serwuj
    > nam tu "buraków".

    > Wyjaśnisz znamienność mojego nazwiska? Albo nie. Daruj sobie.

    Próbowano mnie kiedyś rekrutować kilka razy do Altkowmu a to na
    trenera szkoleń miękich (co by to nie miało znaczyć), na Business
    Development Managera i na konsultanta zarządu. Ogólnie dziwna firma.
    Mam wrażenie, że szukają super ludzi za 10zł od godziny i mnie nei
    chcieli.. ogółnie mogę potwierdzic to co napisał kolega Sobczyk:
    rekruterki po tanich szkoleniach z negocjacji i NLP... .