PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą?

  • 1. Data: 2003-12-13 20:43:18
    Temat: Pytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą?
    Od: "web69" <w...@o...pl>

    Zwracam sie z ogromną prośbą o pomoc.Czy mozecie podpowiedziec mi ,dac pomysł
    na własną firmę/działalność gospodarcza aby zarobic jakes godne pieniadze w
    tym Kraju. Studiuje informatyke i znam dobrze jezyk angielski.Wiele razy
    probowałem znalezc jakies zlecenia w projektwaniu stron lub tłumaczeniach ale
    bez odezwu.Nie wiem moze nie potrafie trafic do potencjalnego
    klienta.Doradzcie mi cos jak tu zarobic moze macie jakies ciekawe pomysły.Z
    gory dziekuje
    web69
    acie pomysł na firme/działalność gospodarczą?

  • 2. Data: 2003-12-15 07:23:48
    Temat: A może oprogramowanie?
    Od: "Tomasz Kasprzyk" <k...@g...pl>

    Nie wiem czy się orientujesz w obszarze gier komputerowych, ale jako
    informatyk powinieneś wiedzieć, że dobrze trafiony projekt gry i jesteś
    ustawiony. Wystarczy tylko zebrać grupę ludzi i poświęcić się przez jakiś
    czas aż do zrobienia pierwszego produktu.
    Niestety wymaga czasu i pieniędzy, ale jak to mówią, w jedności siła

    Pozdrawiam

    informatyk

  • 3. Data: 2003-12-15 13:25:34
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>

    Użytkownik "web69" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bez odezwu.Nie wiem moze nie potrafie trafic do potencjalnego
    > klienta.Doradzcie mi cos jak tu zarobic moze macie jakies ciekawe pomysły.

    Witam ;)

    zachecam do zarejestrowania sie w Artserwis.pl

    Prawde mowiac serwis jest nadal na etapie tworzenia, stad brak m.in. ofert w
    ramach przetargu, ale to sie wkrotce zmieni.
    Na razie mozemy zaoferowac 3 MB miejsca na zaprezentowanie swoich prac
    (grafika, tworzenie stron www, muzyka, fotografia, teksty itp.), dzieki
    czemu osoby nie posiadajace swoich stron www nie musza zalaczac do kazdego
    CV kierowanego do potencjalnego pracodawcy plyty ze swoimi pracami-
    wystarczy link do portfolio w Artserwis.pl
    Rejestracja w naszym serwisie jest bezplatna.
    Ponadto codziennie staramy sie aktualizowac dzial "konkursy"- chcemy zebrac
    w jednym miejscu wszystkie informacje o konkursach (zarowno tych polskich
    jak i zagranicznych), ktore moga zainteresowac Uzytkownikow Artserwis.pl, a
    wiec zwiazanych z programowaniem, grafika, literatura. Nagrody w tych
    konkursach sa rozne i to juz naprawde od nas nie zalezy, ale jest sporo
    nagrod pienieznych, wiec moze ta droga?

    pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl

  • 4. Data: 2003-12-15 15:23:48
    Temat: Re: A może oprogramowanie?
    Od: "Mr.Anderson" <a...@N...gmx.net>

> [...]
    > czas aż do zrobienia pierwszego produktu.
    > Niestety wymaga czasu i pieniędzy, ale jak to mówią, w jedności siła

    Niestety na tym się nie kończy - trzeba mieć dobry marketing aby sprzedać
    nawet bardzo dobry towar do tego dochodzi problem z piratami no i
    konkurencja ;)

  • 5. Data: 2003-12-15 15:44:17
    Od: "Mr.Anderson" <a...@N...gmx.net>

    > klienta.Doradzcie mi cos jak tu zarobic moze macie jakies ciekawe
    pomysły.Z
    > gory dziekuje

    Obawiam się że 'ciekawy pomysł' jest na wagę złota i każdy kto GO posiada
    posiada raczej nie będzie się nim chwalił tylko sam na nim zarobi. Sam stoję
    przed takim problemem i obawiam się że nie jest to temat na forum. No chyba
    że potraktować sprawę bardzo ogólnikowo bądź żartobliwie w stylu "wbubuduj
    hipermarket a na pewno będziesz do przodu".

    pozdr.Mr.Anderson