PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Praca w SC :)
  • Data: 2003-01-17 09:38:09
    Temat: Praca w SC :)
    Od: "mariusz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialby podzielic sie z Wami moimi przejsciami w zwiazku ze skladaniem
    ofert do pracy w Sluzbie Cywilnej.

    Skladam oferty od okolo polroku. Zlozylem okolo 30 ofert, wszystkie byly
    zlozone z zachowaniem warunkow przedstawionych w ofercie (CV, LM, ksero,
    oswiadczenia i inne papiery). Dostalem, slownie, ZERO zaproszen na
    jakakolwiek rozmowe, zero telefonow. ostatnio jednak wymieklem. ogloszenie:
    jedyny warunek to ukonczenie jednego kierunku studiow. termin skladania
    ofert do 10.01.2003 i w koncu odpowiedz 15.01.2003 :) ze mnie nie przyjeli :(
    i teraz niech mi nikt nie mowi ze prace w SC dostaje sie bez znajomosci, ze
    wzgledu na umiejetnosci lub wyksztalcenie.
    uwazam ze takie stanowiska sa dawno obsadzone lub ludzi wybiera sie z
    klucza "PO ZNAJOMOSCI". Jak, no jak, po samym CV i LM mozna wybrac tego
    najlepszego ktory pracuje za nasze pieniadze na czesc i chwale naszego
    pieknego kraju? chociaz dla pozoru zaprosili by na rozmowe ale nie.
    mysle ze czas najwyzszy wyemigrowac do innego kraju :(
    PS.
    bylem po zlozeniu jednej z ofert porozmawiac z panem dyrkiem na temat
    dlaczego nie ja? jak mi zaczal klarowac o tej zaszczytnej pracy, pokazal
    testy, pogadal, posmial sie. tylko nie odpowiedzial na jedno zasadnicze
    pytanie: dlaczego mnie nie zaprosili nawet na te testy i dlaczego moja
    oferta byla gorsza od innych?

    Co wy na to? macie jakies podobne doswiadczenia?