PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Re: Praca w SC :)
  • Data: 2003-01-17 21:33:00
    Temat: Re: Praca w SC :)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kozera wrote:

    > to co to oznacza?
    > ze lepiej nic nie robic?
    > ja doskonale o tym wiem i wiedza wszyscy! a myslisz ze po co umieszcza sie w
    > ofercie: ze aplikacje zostana zniszczone komisyjnie? zeby w razie kontroli
    > mozna bylo powiedziec ze lepszego kandydata nie bylo :)

    Fak, nie znam sie. Fakt, jestem z najwiekszego rynku pracy w Polsce
    czyli z W-wy. Fakt, slyszalem, ze aby dostac prace w oddziale mojego
    poprzedniego pracodawcy w Radomiu, ludzie ubiegali sie o protekcje
    wojewody, a w W-wie duzy klient chcial wkrecic swojego czlowieka.
    Ale rzeczywistosc nie jest chyba ( ??? :( ) az taka czarna. Ogloszenia o
    prace w USC sa dostepne w calej Polsce, rowniez poprzez kilka portali o
    pracy, ktore same sobie "zasmiecaja" interes. I jest to praca, wobec
    ktorej kandydaci maja nadzieje, ze bedzie w miare stabilna. Coz to
    oznacza - ano, ze na jedno stanowisko przychodzi kopa (od miary a nie
    od efektu wydalania ;) ) podan --> jezeli grasz w gre, gdzie uczestnikow
    jest set, to nie dziw sie, ze nie zostales wybrany.

    Flyer