PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Re: Praca w SC :)
  • Data: 2003-01-17 21:49:31
    Temat: Re: Praca w SC :)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wacosia wrote:

    > Witam,
    > podobnie jak ja:( Wysłałam kilka aplikacji na stanowisko informatyka.
    > Jestem z bogatym doswiadczeniem. I co... zero odzewu.... tak samo jak w NBP.
    > Myśle że po prostu wprowadzili oszczędności, a z makulatury aplikacyjnej
    > zbieraja pieniążki na załatanie dziury budżetowej.

    Znow OT - sorry. Pewien urzad w moim miescie, dwukrotnie, biuletyn po
    biuletynie zamiescil takie samo ogloszenie o pracy dla informatyka
    (roznice dotyczyly bodajze 1 albo 2 sformulowan). Ciekawi mnie dlaczego:

    - bo czlonkowie komisji udali sie na zasluzony odpoczynek;
    - bo zatrudniajac dwoch frajerow na czesc etatu dostaje sie w efekcie
    ich prace x 2 wymiar teoretycznego etatu;
    - bo nie bylo odpowiednich zgloszen;

    Flyer