PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Re: Praca w SC :)
  • Data: 2003-01-17 10:32:06
    Temat: Re: Praca w SC :)
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozdrowionka,

    Całkowicie się z tobą zgadzam, co więcej jako świadek mogę potwierdzić
    koniunkturalizm i znajomości przy każdym obejmowanym stanowisku.
    W tej branży pełno jest paradoksów typu ..poszukuje się osoby z
    wykształceniem średnim, najlepiej budowlanym do wydawania decyzji i
    postanowień...przecież to jest śmiech. Albo na staż do urzędu skarbowego
    przyjmowana jest osoba z licencjatem z turystyki.
    Na referentów przyjmuje się znajomych z byle frajerskim
    wykształceniem..nawet średnim, pozbawiając szans osoby z super kierunkowym
    wykształceniem wyższym. Ja chętnie popracowałbym w aparacie skarbowym, z
    czystego zainteresowania.
    Jestem magistrem prawa, prace pisałem z podatków, nota bene obronioną na
    bdb, teraz jestem na podyplomowym studium podatkowym....dla mnie pracy też
    tam nie ma :-))
    pozdrawiam