PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Re: Praca w SC :)
  • Data: 2003-01-21 20:46:57
    Temat: Re: Praca w SC :)
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Tam tylko działają znajomości tak mi sie wydaje - również składałem wielepodań
    i nic... dostałem trzy listy ze zwrotem dokumentów z ministerstwa kultury,
    finansow i zdrowia... a złozyłem tych podań w rózne miejsca ponad 30. Nikt nie
    zadzwonił na rozmowe, wiec cos tu nie tak. W końcu starsza mojego dawnego
    kumpla pracujaca w MSWiA powiedziala, że wszelkie osoby ubiegajace sie o prace
    musza miec jakies kontakty... Myslałem, że w końcu zabraknie tych wnnuczków,
    kuzynów, itp... i w sprawiedliwej rywalizacji o posade bede mial jakies
    szanse... ale to szkoda czasu chyba i kase na xero - po cholere każą załączać
    tyle xerokopii - to mozna potwierdzic na rozmowie, a przeciez na cv jest to
    napisane......