PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w SC :) › Re: Praca w SC :)
  • Data: 2003-01-17 21:14:48
    Temat: Re: Praca w SC :)
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@N...gazeta.pl wrote:

    > Zlozylam oferte do policji, do zespolu prasowego.

    No i znowu niefart piszacego ;). Zlozylem 18 podan (mam ponad 30 lat),
    ale znaczace jest 15. Skladalem tylko na stanowiska ze srednim
    wyksztalceniem, bo mam jedynie absolutorium. Za 15 razem zostalem
    zaproszony na rozmowe --> bez znajomosci i lapowek. Niestety, jak
    pisalem wczesniej, w momencie poinformowanie mnie o tym fakcie nie
    moglem niestety przyjac terminu rozmowy kwalifikacyjnej. Dzis tj. dzien
    po fakcie i fartownym zbiegu okolicznosci (kolezanka sama zaproponowala
    mi zamiane, bo cos jej wypadlo) pojechalem i dowiedzialem sie, ze pewnie
    juz ktos wszedl na moje miejsce. Takie zycie --> ale liczy sie to, ze
    jednak ... . Co najzabawniejsze nie jest to najnizsze z mozliwych
    stanowisk, na ktore skladalem papiery (najnizsze bylo chyba w komorce
    pocztowej --> na sekretarzy nie skladam, bo licze sie z
    "nierownouprawnieniem plciowym".

    Na marginesie --> ostatnio zlozylem do KGP --> Pani portierka w biurze
    przepustek sprawiala wrazenie, jakbym jej bardzo przeszkadzal -->
    policja juz tak chyba ma. Ale cos mi wyglada, ze nie doczekam tego
    stanowiska, niestety.

    Flyer