PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla strudenta w USA na wakacje do pol roku

  • 1. Data: 2003-11-28 07:30:08
    Temat: Praca dla strudenta w USA na wakacje do pol roku
    Od: crt <n...@m...com>

    Witam'

    Ten watek pojawial sie w usnecie ale z tego co znalazlem na google to
    juz jakis czas temu. Mam wiec pyt. jaka z firm obecnie dzialajacych,
    ktore posrednicza w zalatwianiu pracy dla studentow w stanach na okres
    3miesiecy w wakacje lub najlepiej do pol roku polecilibyscie w tej
    chwili ? Chcial bym zaznaczyc ze mniejszy nacisk klade na koszty a
    bardziej na pewnosc co do firmy posredniczacej (nie chce pozniej byc
    zmuszony do oddawania krwi zeby zarobic na powrot do kraju).

    pozdrawiam

    crt

    ps.
    Moja znajomosc Ang. jest na poznimie srednio zaawansowanym ale pracuje
    nad tym :) Poza tym jestem na 1 roku informatyki, studiuje wieczorowo.
    Mam mature i dyplom technika informatyka (po 2 letnim studium, calkiem
    niezlym).

  • 2. Data: 2003-11-28 09:02:37
    Temat: Re: Praca dla strudenta w USA na wakacje do pol roku
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 28 Nov 2003 08:30:08 +0100
    crt <n...@m...com> wrote:

> [...]
    > bardziej na pewnosc co do firmy posredniczacej (nie chce pozniej byc
    > zmuszony do oddawania krwi zeby zarobic na powrot do kraju).

    szczerze? zadna.
    obciagna cie z kasy a wize i tak zalatwiac sobie bedziesz musial sam.

    w wiekszosci wypadkow tacy posrednicy najpierw kaza sobie beknac za ich
    watpliwej jakosci usuluge, a potem jak ci ambasada odmowi wizy to
    zlamanego grosza nie zwracaja.
    prace zas na czarno, fizyczna, to mozesz sobie w USA sam od reki znalezc
    lazac po ulicach i patrzac, gdzie "help wanted".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 3. Data: 2003-11-28 11:57:43
    Od: "sandra.m" <a...@o...pl>

    Spróbuj z firma Work&Travel. Polecam takze strone dla studnetów na
    interii. Tam studenci wypowiadaja sie na temat pracy w USA.
    Powodzenia.
    P.S.
    Nie ufaj firmie GLOB!!!(nawet sprzedaz krwi w tym wypadku by ci nie pomogla)
    s.m.
    Użytkownik crt <n...@m...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:bq6t5r$1km7$...@f...acn.pl...

    ---

  • 4. Data: 2003-11-28 14:31:07
    Od: crt <n...@m...com>

    sandra.m wrote:

> [...]
    > P.S.
    > Nie ufaj firmie GLOB!!!(nawet sprzedaz krwi w tym wypadku by ci nie pomogla)

    Dzieki. Pomogles mi bardzo, bo rozwazalem wlasnie oferte columbusclub i
    wlasnie zorentowalem sie ze oni chyba scisle wspolpracuja z GLOB.
    Work&Travel polecily mi juz 2 osoby ktore z nimi wyjezdzaly wiec raczej
    zwroce sie do nich. Nina ma oczywiscie racje ale na piewszy raz wole
    jechac do stanow wlasnie poprzez jakas firme, zorientowac sie w
    tamtejszym rynku pracy i ewenualnie wrocic za rok juz na wlasna reke.

    pozdrawiam

    crt

  • 5. Data: 2003-11-28 14:37:27
    Od: crt <n...@m...com>

    sandra.m wrote:
> [...]
    > P.S.
    > Nie ufaj firmie GLOB!!!(nawet sprzedaz krwi w tym wypadku by ci nie pomogla)

    Dzieki. Pomoglas mi bardzo, bo rozwazalem wlasnie oferte columbusclub i

  • 6. Data: 2003-11-29 06:00:20
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Fri, 28 Nov 2003 15:37:27 +0100
    crt <n...@m...com> wrote:

> [...]
    > wole jechac do stanow wlasnie poprzez jakas firme, zorientowac sie w
    > tamtejszym rynku pracy i ewenualnie wrocic za rok juz na wlasna reke.

    mozesz tak zrobic i oczywiscie decyzja nalezy do ciebie.

    ja jednak na twoim miejscu zaznajomilabym sie z jakims Polakiem (albo
    jeszcze lepiej Amerykaninem) przez IRCa chociazby, potem starala sie o
    wize turystyczna (jesli masz mozliwosc studencka, jeszcze lepiej). Jak
    juz dostaniesz ta wize, jedz tam gdzie masz jakis kontakt. Bedziesz mial
    chociaz punkt zaczepienia na pare dni.

    potem sobie robote na czarno bez problemu znajdziesz.
    bedzie cie to kosztowalo mniej.