PracaGrupypl.praca.dyskusje › grafik - wynagrodzenie

  • 1. Data: 2003-11-27 20:53:02
    Temat: grafik - wynagrodzenie
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    Pracuję od kwienia jako grafik w drukarni. Nie jestem expertem ale też nie
    laikem (kilkuletnie doświadczenie w branży poligraficznej wykształcenie w
    tym kierunku, 3 lata grafiki jako hobby, w tym 2 letnie zaoczne studium
    grafiki reklamowej i wydawniczej) Teraz zaczynam szukać nowej pracy (jako
    grafik) Jakich stawek godzinowych mogę oczekiwać za pracę w tym zawodzie (na
    śląsku)?? Bo często spotykam się z pytaniem o oczekiwane wynagrodzenie...
    Z góry dziękuję za informację

  • 2. Data: 2003-11-28 16:54:18
    Temat: Re: grafik - wynagrodzenie
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    czy naprawdę nic nikt nie wie??:)

  • 3. Data: 2003-11-28 18:58:45
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Dante" <d...@p...onet.pl> ihn
    news:bq5oar$9dc$1@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Bo często spotykam się z pytaniem o oczekiwane wynagrodzenie...

    To pytaj ile zarabiał Twój poprzednik na tym stanowisku, będziesz
    miał jasność, ile firma płaci. Czy dorzucisz cos od siebie, czy
    nie, to już Twoja sprawa...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 4. Data: 2003-11-28 22:40:08
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl>

    No tak a pracodawca powie mi że 500 zł:) Albo że to nowe stanowisko;)

  • 5. Data: 2003-11-29 01:24:00
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Dante" <d...@p...onet.pl> ihn
    news:bq8ivp$8su$1@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > No tak a pracodawca powie mi że 500 zł:)

    No to sam wiesz, czy chcesz za tyle pracować, czy nie ;o)

    > Albo że to nowe stanowisko;)

    Zawsze możesz zadać pytanie o konkretne stanowisko lub stanowisko
    równoległe, ewentualnie o siatkę płac w firmie.