PracaGrupypl.praca.dyskusje › Portfolio - jak je przedstawić przyszłemu pracodawcy?

  • 1. Data: 2003-10-09 17:13:38
    Temat: Portfolio - jak je przedstawić przyszłemu pracodawcy?
    Od: "kasia" <k...@p...atn.pl>

    Witam,
    jestem z wykształcenia informatykiem (obroniłam się dwa tygodnie temu - brak
    dyplomu :/) poszukującym swojej pierwszej pracy - oczywiście w branży
    informatycznej. W związku z tym mam takie pytanie: pisząc CV, piszę w nim,
    że w swoim dorobku posiadam napisane przez siebie programy oraz strony
    wuwuwu. Czy w CV opisywać ich działanie, czy poświęcić temu całkowicie
    osobna stronę, a jeśli tak to jak ją zatytułowac? Czy opisać to w liście
    motywacyjnym, jednakże wydaje mi się, że jego treść dotyczy czegoś
    całkowicie innego ;) Czy w ogóle nie opisywać ich działania, tylko podać
    temat programu/strony.
    I jeszcze jedno, czy składając CV i list motywacyjny, dawać płytkę z
    programami, czy przynieść na rozmowę? I czy w CV podawać adres URL do
    swojego portfolio?
    Jak to rozwiązać?

    Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

    pozdr.
    Kasia

  • 2. Data: 2003-10-10 22:24:28
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "kasia" <k...@p...atn.pl> writes:

> [...]
    > I jeszcze jedno, czy składając CV i list motywacyjny, dawać płytkę z
    > programami, czy przynieść na rozmowę? I czy w CV podawać adres URL do

    sugerowalabym w CV wymienic te programy i zaznaczyc, ze w razie czego
    sa do wgladu, a na rozmowe przyniesc plytke z ladnie zrobiona
    prezentacja.
    gdyby to byly tylko strony, wystarczyloby portfolio, takie klasyczne,
    jak maja graficy, ale jesli to programy to warto zrobic prezentacje -
    nie kazdy, kto bedzie z toba rozmawial, musi byc programista, a jesli
    nie, to do nich suchy opis nie trafia najczesciej ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 3. Data: 2003-10-12 20:33:11
    Od: "kasia" <k...@p...atn.pl>

    Dziękuję pięknie :)
    Nie byłam do końca pewna, ponieważ rozmawiając z różnymi ludzikami, było
    wiele różnych wersji :)

    pozdr.
    Kasia