PracaGrupypl.praca.dyskusjeOh hydrauliku krotka historia... › Oh hydrauliku krotka historia...
  • Data: 2003-07-18 15:57:21
    Temat: Oh hydrauliku krotka historia...
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    postanowilem kibel wymienić i jako, że zarobiony jestem chcialem skorzystac
    z uslug tzw. fachowca hydraulika. Zadzwonilem w kilka miejsc, szukalem w
    Panoramie Firm w okolicach mojego miejsca zamieszkania - to samo osiedle
    (zeby czlowiek nie mowil, ze go koszty dojazdu pozeraja).

    Otoz cena takiej uslugi waha sie w granicach 100 - 150 PLN. Ja uwazam, ze
    taka cena za maksimum godzine pracy to jest lekko mowiac drobna przesada.
    Probowalem z gosciem negocjowac, ze nie chce zadnego kwitu, faktury i tym
    podobnych , ze ma blisko itp. Jednemu zaproponowalem 50 - 60 PLN (uwazam,
    ze jest to rozsadna kwota za 60 minut pracy bez podatku + 10 - 20 minut
    spacerku) to sie chyba z pietnascie minut smial.

    Nimniejszym chcialbym przeprosic goraca Rysia. Masz racje w tym kraju nie ma
    bezrobocia, obibokom sie po prostu nie chce robic !!! I masz racje zmienic
    sie cos moze jak bedzie 50% bezrobocia i ulice zasciela korpusy umierajacych
    z glodu.

    MAd Hat
    ter

    Ps. Jak by ktos znal hydraulika, ktory podejmie sie takiej pracy za 50 - 60
    PLN to zapraszam (moze byc obcej narodowosci).