PracaGrupypl.praca.dyskusjeOh hydrauliku krotka historia... › Re: Oh hydrauliku krotka historia...
  • Data: 2003-07-18 16:34:53
    Temat: Re: Oh hydrauliku krotka historia...
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spojrz na to z drugiej strony - fachowiec jak jest dobry to i tak prace
    > dostanie. Dla niego Twoja oferta to zadna okazja.

    OK! Ale w takim razie ja bym chcial wreszcie przestac slyszec jaka w tym
    kraju jest bieda i jak to pracy nie ma ! I chcialbym zgodzic sie z Rysiem,
    zeby nie zabierali mi podatku na zasilki dla bezrobotnych, bo mam dosc
    placenia na obibokow.
    Nauczenie instalacji kibla, nawet kogos bardzo ograniczonego moze trawac...
    ile ? dzien ? dwa ? I niech instaluja...

    MAd Hat
    ter