PracaGrupypl.praca.dyskusjeOh hydrauliku krotka historia... › Re: Oh hydrauliku krotka historia...
  • Data: 2003-07-18 16:45:19
    Temat: Re: Oh hydrauliku krotka historia...
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik zwany $Szalony_Kapelusznik$, ukrywający się pod adresem:
    <s...@w...pl> napisał:
    > Witam,
    >
    > postanowilem kibel wymienić i jako, że zarobiony jestem chcialem
    > skorzystac z uslug tzw. fachowca hydraulika.

    Zaznaczam - nie jestem hydraulikiem...

    A dlaczego klient miałby brać za to połowę stawki? Ma się porobić
    dokładnie to samo, co w branży IT? Facet uczył się tego klika lat i się
    ceni. Oczywiscie - możesz sobie zatrudnić "inostranca", który wykona tę
    usługę za 30 zł... Zastanów się tylko, czy facet da ci jakąkolwiek
    gwarancję na swoją usługę?
    Jeśli jest za drogo - zawsze sam mozesz zakasać rękawy i to zrobić...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)