PracaGrupypl.praca.dyskusjeHumanista-informatyk › Odp: Humanista-informatyk
  • Data: 2002-03-03 10:13:46
    Temat: Odp: Humanista-informatyk
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fakt, okreslenie niescisle. Chodzi o zastosowania informatyki w ekonomii,
    ale to za dlugie na nazwe kierunku, wiec mowi sie na to po prostu
    informatyka ekonomiczna, mimo ze tak wieloznacznie to brzmi.
    Pozdrawiam
    Joan

    Użytkownik Marcin Jaskólski <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5r8hm$d14$...@n...tpi.pl...