PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak najkorzystniej zatrudnic pomocnika...?

  • 1. Data: 2005-09-05 20:05:04
    Temat: Jak najkorzystniej zatrudnic pomocnika...?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Jak najkorzystniej zatrudnic pomocnika...?

    Ostatnimi czasy wydaje mi sie, ze potrzebowalbym pomocnika. Pytam wiec Was,
    czy wiecie jak najkorzystniej (dla mnie) zatrudnic osobe, ktora mialaby czasem
    mniej a czasem wiecej pracy - mysle o stawce jakiejs konkretnej godzinowej.
    Praca raczej dorywcza - jest potrzeba wieksza - wiecej pracy, mniejsza - mniej
    lub w ogole.

    Pozdr
    ja

  • 2. Data: 2005-09-05 20:33:29
    Temat: Re: Jak najkorzystniej zatrudnic pomocnika...?
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Mon, 5 Sep 2005 20:05:04 +0000 (UTC) " " <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Praca raczej dorywcza - jest potrzeba wieksza - wiecej pracy, mniejsza - mniej

    najkorzystniej to wolontariat :)
    może też być student na umowę o dzieło (brak zusu)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM S/N: 0x0000008A

  • 3. Data: 2005-09-05 21:07:54
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:dfi8dg$hgg$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    godzinowej.
    > Praca raczej dorywcza - jest potrzeba wieksza - wiecej pracy, mniejsza -

    No przecież możesz na umowę o dzieło - do konkretnej
    pracy, projektu, umowę zlecenie.
    Możliwości są, zależy tylko co to za praca.

    --
    Koziorozec