PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w firmie oponiariskiej

  • 1. Data: 2004-12-27 20:05:54
    Temat: Informatyk w firmie oponiariskiej
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

    Witam grupowiczow
    Mam pytanie : Ile moze zarabiac administrator sieci w miedzynarodowej firmie
    oponiarskiej
    Obowiazki:
    - instalacja i konfiguracja stacji roboczych
    - rozwiazywanie problemow zwiazanych ze sprzetem
    - bezposrednia pomoc uzytkownikom
    - administracja serwerami opartymi o systemy Microsoft Windows
    - administrowanie i utrzymanie infrastruktury sieciowej
    - archiwizacja i odtwarzanie zasoobow

  • 2. Data: 2004-12-27 20:42:04
    Temat: Re: Informatyk w firmie oponiariskiej
    Od: PZ <p...@m...com>

    wasyl wrote:
> [...]
    > - administracja serwerami opartymi o systemy Microsoft Windows
    > - administrowanie i utrzymanie infrastruktury sieciowej

    Witam

    pinc, pasi?

    PZ

  • 3. Data: 2004-12-27 22:46:00
    Od: Paweł Budzyński <b...@w...pl>

    Użytkownik wasyl napisał:
    > Witam grupowiczow
    > Mam pytanie : Ile moze zarabiac administrator sieci w miedzynarodowej firmie
    > oponiarskiej

    W Polsce, czy za granicą?

  • 4. Data: 2004-12-27 22:52:10
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cqppv1$ian$1@atlantis.news.tpi.pl> "wasyl" <g...@w...pl>
    writes:
    >From: "wasyl" <g...@w...pl>
    >Subject: Informatyk w firmie oponiariskiej
    >Date: Mon, 27 Dec 2004 21:05:54 +0100

    >- instalacja i konfiguracja stacji roboczych

    Ile stacji?
    >- rozwiazywanie problemow zwiazanych ze sprzetem

    Jak stary sprzet?

    >- bezposrednia pomoc uzytkownikom
    >- administracja serwerami opartymi o systemy Microsoft Windows
    >- administrowanie i utrzymanie infrastruktury sieciowej
    >- archiwizacja i odtwarzanie zasoobow

    Trzy tysiace ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2004-12-28 21:09:50
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

    W Polsce

  • 6. Data: 2004-12-29 10:32:18
    Od: Paweł Budzyński <b...@w...pl>

    Użytkownik wasyl napisał:
    > W Polsce

    Czy możesz podać nazwę miasta.

  • 7. Data: 2004-12-29 17:51:22
    Od: Karol Lipnicki <a...@p...onet.pl>

    wasyl wrote:

    > W Polsce
    > Użytkownik "Paweł Budzyński" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > firmie

    Celowo zostawiam całą odpowiedź.
    Widać, że ów "informatyk" ma ogromne pojęcie o netykiecie i umiejętności
    odpowiadania na posty......

    --
    | a...@m...int.pl | gg: 5047704 | jid: a...@j...org |
    | www.digifoto.prv.pl ||

  • 8. Data: 2005-01-02 16:51:26
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > Witam grupowiczow
    > Mam pytanie : Ile moze zarabiac administrator sieci w miedzynarodowej firmie
    > oponiarskiej

    Idac tym tokiem myslenia, to prawie kazda firma jest obecnie miedzynarodowa :)
    Ale:

    > Obowiazki:
    > - instalacja i konfiguracja stacji roboczych

    student potrafi...

> [...]

    > - bezposrednia pomoc uzytkownikom

    student potrafi...

    > - administracja serwerami opartymi o systemy Microsoft Windows

    heh, student potrafi...
    A moze jakies VPN'y ? IPSEC ? AR ?

    > - administrowanie i utrzymanie infrastruktury sieciowej

    student potrafi...

    > - archiwizacja i odtwarzanie zasoobow

    samo sie robi, ale raczej student potrafi...

    Tak wiec widzisz. Student by sie przy tym nawet zbytnio nie przepracowal, a
    wykonal wszystkie czynnosci.
    Sugeruje stawke - niezaleznie od jakosci sprzetu i ilosci stacji (<=20) na kwote
    800 PLN netto.

  • 9. Data: 2005-01-02 21:13:07
    Od: "wasyl" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > wykonal wszystkie czynnosci.
    > Sugeruje stawke - niezaleznie od jakosci sprzetu i ilosci stacji (<=20) na

    Tak patrzac wiadomo dlaczego w naszym nedznym kraju kazdy przy komputerze
    uwaza sie za informatyka.
    Popatrz kolego jak w ten sposob spadla wartosc finansowa wykonywanej przez
    informatykow pracy.
    Chodzi mi o odpowiedz ludzi ktorzy maja juz doswiadczenie ale jako prawdziwi
    informatycy a nie jako studenciki
    Jezeli bedziemy sie tak nisko cenic to lepiej jest jechac do Anglii i
    pracowac jao kasjer w supermarkecie gdzie na lapke dostaniesz ok 5 tys zl

  • 10. Data: 2005-01-04 08:47:02
    Od: "Greg_20" <e...@w...pl>

    "wasyl" wrote in message...

> [...]
    > Jezeli bedziemy sie tak nisko cenic to lepiej jest jechac do Anglii
    > pracowac jao kasjer w supermarkecie gdzie na lapke dostaniesz ok 5

    Zgadzam sie z Toba w 100%, ale mysle, ze za kilka lat nastapi przelom
    w zarobkach w tej branzy. Ludzie sie obudza, kiedy lepsi informatycy
    wyjada ztad.

    Pozdrawiam Grzegorz