PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porozumienie stron podczas okresu wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-12-27 19:45:48
    Temat: Porozumienie stron podczas okresu wypowiedzenia
    Od: "Pi" <p...@o...pl>

    Witam. Czy podczas okresu wypowiedzenia można rozwiązać umowę za porozumieniem
    stron? Chodzi o umowę o pracę na czas nieokreślony.

    Zależy mi na szybkim odejściu z pracy. Mam jednak trzymiesięczny okres
    wypowiedzenia. Pracodawca w tej chwili nie chce ustalić żadnego konkretnego
    terminu, jednak dopuszcza możliwość wcześniejszego rozstania. Chciałbym sobie
    zabezpieczyć najpóźniejszy termin przez wypowiedzenie. Gdyby jednak pracodawca
    dał się przekonać do wcześniejszego terminu, czy będzie możliwość zawarcia
    porozumienia stron, czy wtedy termin wypowiedzenia jest nieodwołalny?

    Ewentualnie jakieś inne rady, sugestie...

    Będę wdzięczny za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-28 11:29:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 27 Dec 2004 20:45:48 +0100, "Pi"

    >Witam. Czy podczas okresu wypowiedzenia można rozwi?zać umowę za porozumieniem
    >stron? Chodzi o umowę o pracę na czas nieokre?lony.

    Można rozwiązać za porozumieniem.
    Można też skrócić okres wypowiedzenia.

    Art. 34 § 6. Strony mog? po dokonaniu wypowiedzenia umowy o pracę
    przez jedn? z nich ustalić wcze?niejszy termin rozwi?zania umowy;
    ustalenie takie nie zmienia trybu rozwi?zania umowy o pracę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded