PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w RoboBAT

  • 1. Data: 2004-12-27 19:58:55
    Temat: praca w RoboBAT
    Od: "Adam Kawula" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    chcialbym zapytac, czy ktos z szanownych grupowiczow
    pracuje/pracowal w firmie RoboBAT w Krakowie?

    Interesuje mnie:
    jaka jest tam atmosfera pracy?
    jak jest z praca w weekendy, zostawaniem po godzinach?

    Co mozecie od siebie powiedziec o tej firmie?

    Pozdrawiam,
    Adam Kawula

  • 2. Data: 2004-12-28 13:26:24
    Temat: Re: praca w RoboBAT
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Adam Kawula <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > chcialbym zapytac, czy ktos z szanownych grupowiczow
    > pracuje/pracowal w firmie RoboBAT w Krakowie?

    Trochę znajomych pracowało. A jakieś stanowisko Cię szczególnie interesuje?

    > Co mozecie od siebie powiedziec o tej firmie?

    IMHO lata największej świetności ma za sobą, chyba że coś ostatnimi czasy
    drgnęło.

    JoP

  • 3. Data: 2004-12-28 14:48:38
    Od: "Adam Kawula" <a...@N...gazeta.pl>

    Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Trochę znajomych pracowało. A jakieś stanowisko Cię szczególnie interesuje?
    Interesuje mnie stanowisko programisty - ostatnio ogloszenia widzialem.
    Jaka jest fluktuacja pracownikow (programistow) w firmie?
    Z jakich powodow odchodza? po jakim czasie pracy?

    > IMHO lata największej świetności ma za sobą, chyba że coś ostatnimi czasy
    > drgnęło.
    Ladne oprogramowanie stworzyli i sporo klientow maja -
    przynajmniej tak sie chwala na stronie.

    Aktualnie mam prace, chcialbym jednak zmienic, a na pewno
    nie chce trafic z 'deszczu pod rynne', wiec dlatego pytam.

    Dziekuje i pozdrawiam
    Adam Kawula