PracaGrupypl.praca.dyskusje › Emerytura z Austrii - POMÓŻCIE PROSZĘ

  • 1. Data: 2003-01-06 06:43:24
    Temat: Emerytura z Austrii - POMÓŻCIE PROSZĘ
    Od: "Robert Jendraszyk" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Słyszałem że można uzyskać zza granicy (np. Austria) emeryturę gdy
    przepracowało się jakiś okres. Czy ktoś wie cokolwiek na ten temat? Ktoś zna
    jakieś adresy stron internetowych gdzie można się dowiedzieć co robić i jak?
    Nie mam pojecia jak się wogóle do tego zabrać a jak wiadomo dzisiejszy
    emeryt szuka pieniędzy wszędzie bo ich po prostu nie ma (ja też ich nie
    mam).
    Wielkie Dzięki!!

  • 2. Data: 2003-01-06 14:26:05
    Temat: Re: Emerytura z Austrii - POMÓŻCIE PROSZĘ
    Od: "Iwona" <i...@N...gazeta.pl>

    Robert Jendraszyk <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie mam pojecia jak się wogóle do tego zabrać a jak wiadomo dzisiejszy
    > emeryt szuka pieniędzy wszędzie bo ich po prostu nie ma (ja też ich nie

    Witam,
    zeby uzyskac austriacka czastkowa emeryture konieczne jest przepracowanie w
    Austrii (i naturalnie ubezpieczenie) przez min. 12 mies. Wnioski sklada sie w
    Zusie w Tarnowie, ktory pozniej przekazuje je do Austrii. Niestety nie mam
    dzis pod reka nr tel do Tarnowa, ale w przypadku dalszych pytan radze o
    zwrocenie tel. do Ambasady Austrii w Wa-wie (+22 841 00 81).
    Pozdrawiam,
    Iwona

  • 3. Data: 2003-01-06 14:27:26
    Od: "Iwona" <i...@N...gazeta.pl>

> [...]

    Zusie w Tarnowie, ktory pozniej przekazuje je do Austrii. Niestety nie mam
    dzis pod reka nr tel do Tarnowa, ale w przypadku dalszych pytan radze zwrocic
    sie tel. do Ambasady Austrii w Wa-wie (+22 841 00 81).
    Pozdrawiam,
    Iwona