PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyzka

  • 1. Data: 2003-01-05 23:49:24
    Temat: Podwyzka
    Od: "pax" <p...@i...pl>

    Witam wszystkich.

    Czy mozecie mi pomoc w takiej sprawie:
    Jak napisac podanie o podwyzke do dyrektora lub szefa?
    Albo jak dac znac dyrektorowi lub szefowi ze na podwyzke sobie zapracowalem?
    Jezeli napisze podanie o podwyzke to na co mam zwrocic uwage?
    Czy mam podawac jakies oczekiwane kwoty?
    Moze to juz bylo wczesniej omawiane na tej grupie?

    Pomozcie, bo jeszcze nie mam takich doswiadczen i nie wiem co robic.
    pax

  • 2. Data: 2003-01-06 05:25:24
    Temat: Re: Podwyzka
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "pax" <p...@i...pl> writes:

> [...]
    > Czy mam podawac jakies oczekiwane kwoty?
    > Moze to juz bylo wczesniej omawiane na tej grupie?

    pisac mozesz... ale najlepiej chyba pojsc i pogadac najpierw. poprosic
    o15 minut czasu na spotkanie i jasno wylozyc.

    najlepiej, zeby bylo to rzeczwo i krotko: twoj zakres obowiazkow jest
    taki-a-taki, a w czasie x w ktorym pracowales podjales sie z wlasnej
    inicjatywy tego-itego, co wykraczalo poza twoje obowazki; dzialanie
    zostalo zakonczone sukcesem, przynioslo takie-a-takie zyski firmie.

    i dlatego nalezy ci sie podwyzka.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net