PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co jest lepsze???

  • 1. Data: 2004-09-17 18:58:10
    Temat: Co jest lepsze???
    Od: "Robert" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Poszukuje informacji na temat tego co jest bardziej korzystne, za te same
    pieniądze pracować na cały etat czy na 9/10 etatu.
    Bardzo prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2004-09-17 19:09:26
    Temat: Re: Co jest lepsze???
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Robert w news:5443.0000030a.414b33bf@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Witam

    Ja również :-)

    > Poszukuje informacji na temat tego co jest bardziej korzystne,
    > za te same pieniądze pracować na cały etat czy na 9/10 etatu.

    To zależy. Załóżmy, że masz żonę, z którą żyjesz bardzo dobrze. Wtedy
    lepiej na 9/10 etatu, bo zarobisz tyle samo, a macie więcej czasu dla
    siebie. Jeśli jednak mieszkacie z jej rodzicami, a Ty nie przepadasz za
    teściową... wtedy cały etat. Jeśli bardzo jej nie lubisz, to nawet na
    darmowe nadgodziny chętnie przystaniesz ;-)

    BPANMSP :-)

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2004-09-18 08:10:11
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > teściową... wtedy cały etat. Jeśli bardzo jej nie lubisz, to nawet na
    > darmowe nadgodziny chętnie przystaniesz ;-)

    Dziękuje za odpowiedz
    Właśnie o takie wyjaśnienie mi chodziło dzięki jeszcze raz :)