PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Bieruń => Analityk biznesowo-systemowy <=

  • 1. Data: 2022-01-26 14:15:06
    Temat: Bieruń => Analityk biznesowo-systemowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, czołowego polskiego dystrybutora części
    zamiennych, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Analityk biznesowo-systemowy
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * analiza oraz modelowanie procesów biznesowych z wykorzystanie
    odpowiednich narzędzi
    * przygotowanie specyfikacji dla opracowanych rozwiązań
    * współpraca z działem developerskim oraz dostawcami zewnętrznymi
    * współpraca z przedstawicielami biznesu w celu zrozumienia wymagań
    * udział w wycenach projektów oraz procesie akceptacji
    * udział w przygotowaniu harmonogramów oraz budżetów projektów

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * minimum 2-3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    * znajomość metodyk pozyskiwania informacji, modelowania oraz
    specyfikowania wymagań biznesowych
    * umiejętności tworzenia dokumentacji
    * znajomość metodyk projektowych z naciskiem na metody zwinne
    * komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
    * znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
    * praktyczna znajomość narzędzi typu redmine, jira, confluence,
    Enterprise Architect

    ***** Proponujemy:

    * możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
    * atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
    * stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji, notowanej
    na giełdzie
    * uczestnictwo w bardzo dużych i ciekawych wdrożeniach, dających
    możliwości rozwoju
    * doświadczoną i kompetentną kadrę współpracowników
    * możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i
    zewnętrznych
    * narzędzia niezbędne do realizacji indywidualnych zadań i celów
    * miejsca parkingowe i stojaki na rowery
    * ogodną lokalizację biura w Bieruniu - 25 min od Katowic, 10 min od
    Tychów, łatwy dojazd z A4
    * system benefitów - Medicover, dofinansowanie do posiłków, program
    rabatowy na części samochodowe

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2201