PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assessment center

  • 1. Data: 2006-08-25 16:39:14
    Temat: Assessment center
    Od: "Tomasz Marzec" <t...@g...pl>

    czy ktos zna jakie moga byc przykladowe zadania podczas rekrutacji z
    wykorzystaniem Assessment center??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-25 16:44:08
    Temat: Re: Assessment center
    Od: "Tomasz Marzec" <t...@g...pl>

    -- na stanowisko inzynierskie ---

  • 3. Data: 2006-08-25 19:18:55
    Od: "Maciach" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Marzec" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos zna jakie moga byc przykladowe zadania podczas rekrutacji z
    > wykorzystaniem Assessment center??
    > pozdrawiam

    Ladowanie na księzycu - żelazne zadanie - hierarchia najpotrzebniejszych
    rzeczy.

    Debilizm wybitny

    [zdr

  • 4. Data: 2006-08-25 21:43:54
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Maciach napisał(a):
    > Użytkownik "Tomasz Marzec" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ladowanie na księzycu - żelazne zadanie - hierarchia najpotrzebniejszych
    > rzeczy.
    Nie. To umiejętność pracy z zespołem.
    m.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 5. Data: 2006-08-26 09:27:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 23:43:54 +0200, Irving Washington
    <m...@d...doPLer> wklepał(-a):

    >Nie. To umiejętność pracy z zespołem.

    Tzn. jak powiem "ja biorę butlę z tlenem, a ty z wodą" to już umiem pracować w
    zespole? :)

  • 6. Data: 2006-08-26 10:02:25
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Dnia Fri, 25 Aug 2006 23:43:54 +0200, Irving Washington
    > <m...@d...doPLer> wklepał(-a):

    > Tzn. jak powiem "ja biorę butlę z tlenem, a ty z wodą" to już umiem pracować w
    > zespole? :)

    Wada AC moze byc to, ze niektorzy ludzie swietnie dzialajacy w
    sytuacjach rzeczywistych, w sytuacjach zainscenizowanych (o ktorych
    wiedza, ze sa zainscenizowane) odczuwaja takie zazenowanie faktem
    inscenizacji, ze zupelnie przestaja byc soba i np. nie sa w stanie
    okazac pozytywnych cech, ktore "w realu" posiadaja.

    Bywaja tez przypadki odwrotne - ludzie, ktorzy sie swietnie czuja "na
    scenie" i wtedy sie odprezaja i w pozytywny sposob szaleja. W sytuacji
    rzeczywistej swiadomosc odpowiedzialnosci i realnosci konsekwencji
    postepowania moze ich przyhamowac i wylonic zupelnie inny profil
    psychiczny niz ten, ktory sie ukazal w sytuacji sztucznej.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 7. Data: 2006-08-26 11:54:20
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Dnia Fri, 25 Aug 2006 23:43:54 +0200, Irving Washington
    > <m...@d...doPLer> wklepał(-a):

    > Tzn. jak powiem "ja biorę butlę z tlenem, a ty z wodą" to już umiem pracować w
    > zespole? :)
    To zależy od tego, w jaki sposób i czy w ogóle będziesz się starał
    przeforsować swoje zdanie o przydatności butli z tlenem :)
    Czy będziesz dążył do przeforsowania za wszelką cenę, zamykając się na
    argumenty innych - styl dysfunkcyjny "to ja mam rację". Albo pokornie
    będziesz rezygnował ze wszsytkich swoich dążeń - styl uległy. Albo
    argumentował raz za butlą raz za wodą - styl mąciciela itd.
    Czy będziesz współpracowal z grupą czy oddzielisz się od niej - "ja sam
    wyląduję na księżycu z moją butlą z tlenem" :) itp.
    Czy będziesz dążył do wypracowania reguł działania grupy, czy starał się
    jej przewodzić itd. itp.

    Sytuacja kryzysowa w takim zadaniu (lądowanie na księżycu, a jeszcze
    lepiej: rozbicie się na księżycu) potrzebna jest po to, by utożsamić się
    z zadaniem. W przeciwnym przypadku zamienia się ono w debilny test dla
    repów - weź spinacz i zrób z niego coś. IMO nawet da Vinci by tego nie
    dokonał. Nie ze względu na brak kreatywności, lecz dlatego, że w dupie
    ma robienie czegoś ze spinacza,więc swojej kreatywności nawet by nie
    uruchomił.

    pozdrawiam
    m.

  • 8. Data: 2006-08-26 12:01:27
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > inscenizacji, ze zupelnie przestaja byc soba i np. nie sa w stanie
    > okazac pozytywnych cech, ktore "w realu" posiadaja.
    Po to wprowadza się element kryzysowy - niecodzienna sytuacja i
    rozwiazuje zadanie w grupie, której obecność stymuluje. Zadania takie
    przewidziane są też na odpowiednio odpowiednio dużą ilość czasu, by
    człowiek zdążył okazać, "co ma we wnętrzu".
    A to czy zechce coś okazać czy nie, wynika nie z zażenowania (jest ono
    mechanizmem obronnym, pozwalającym zdystansować się od zadania i od
    grupy, tym samym zdystansować się od własnych emocji, związanych z
    byciem w sytuacji tzw. ekspozycji społecznej) lecz właśnie z postawy
    względem grupy, czyli - umiejętności pracy z zespołem.

    Pozdrawiam
    M.