PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie pracuje w Winuelu

  • 1. Data: 2006-08-25 18:24:53
    Temat: Jak sie pracuje w Winuelu
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Cze mam pytanie jaks sie pracuje w firmie Winuel we wrocku. Intresuje
    mnie działka Unix sysemy klasy pSeries, SAN itp.

  • 2. Data: 2006-08-26 10:36:12
    Temat: Re: Jak sie pracuje w Winuelu
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Fri, 25 Aug 2006 20:24:53 +0200, daniel wrote:

    >Cze mam pytanie jaks sie pracuje w firmie Winuel we wrocku. Intresuje
    >mnie działka Unix sysemy klasy pSeries, SAN itp.

    Znałem gościa, który pracował w Winuelu 3 lata temu (właśnie w tej
    działce). Wówczas było dużo zsyłek u klientów (jeżdżenie w delegacjach
    po Polsce). Zarobki były nędzne, znajomy wyciągał 1,5-2k brutto (z
    tymi delegacjami). Jak jest teraz i czy jest lepiej to nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    Jeśli ktoś ma namiary na firmy z Zielonej Góry poszukujące
    programistów j2ee (preferowana um. zlec.), to proszę nie krępować
    się i słać na e-mail'a.

  • 3. Data: 2006-08-28 07:48:54
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Wiesz 3Bremse napisał(a):

> [...]
    > po Polsce). Zarobki były nędzne, znajomy wyciągał 1,5-2k brutto (z
    > tymi delegacjami). Jak jest teraz i czy jest lepiej to nie wiem.

    lata to szmat czasu ?