PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assessment Center - czeka mnie to w najbliższym czasie.

  • 1. Data: 2005-03-02 16:30:50
    Temat: Assessment Center - czeka mnie to w najbliższym czasie.
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Właśnie. Stanowisko - Koordynator biura. Czyli trzymanie pracy biura na
    kupie ;)

    Rekrutacja odbywać się bedzie metodą Assessment Center.
    Bardzo Was prosze, podpowiedzcie mi jak to wygląda w praktyce, (ja wiem ze w
    necie znajde info, ale info to jedno, praktyka drugie), jakich pytan i czego
    jeszcze moge sie spodziewać na takiej rekrutacji, na stanowisku które
    wymieniam wyżej.
    Bardzo zależy mi na tej pracy i pliz, potraktujcie moje pytanie powaznie.

    Dzięki z góry,

  • 2. Data: 2005-03-03 17:26:40
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > wymieniam wyżej.
    > Bardzo zależy mi na tej pracy i pliz, potraktujcie moje pytanie powaznie.

    Witam,
    Przede wszystkim jedna zasada: nie stresowac sie i nie zwracac uwagi na
    asesorow. Dobrze jest przed assesment zastanowic sie nad profilem
    psychologicznym kandydata i w jaki sposob je ukazac na assesment. Pozniej
    umiejetnie ukazywac dokladnie te cechy. Nie wolno przesadzac. Doswiadczony
    asesor szybko to wykryje. Co do zadan:napewno bedzie zadanie in-basket
    (poniewaz na assesment z reguly sa problemy podobne do tych, ktorym stawiac
    bedziesz czolo w czasie pracy).A wiec: dostajesz plik e-maili do przegladniecia
    w krotkim czasie(1 godz) i zaplanowania swej pracy na najblizszy miesiac.
    Problem w tym ze w tym pliku sa rowniez e-maile nie do Ciebie. Zdarza sie tez
    czasem ze zastepujesz kogos i musisz zalatwic jego sprawy. Drugim zadaniem moze
    byc np. organizacja pracy biura: jestes kierownikiem firmy, przychodzac rano do
    biura zastajesz np. sekretarke i trenera. Sekretarka przyszla wlasnie zlozyc
    zwolnienie lekarskie,a pozostalych dwoch trenerow jest gdzies w trasie.Sytuacja
    rozpatrywana jest godzina po godzinie. W czasie nastepnych godzin jest spory
    natlok pracy - przychodza nwe zlecenia,klienci odwiedzaja biuro, zjawiaja sie
    trenerzy z wiadomoscia ze na wlasnie zakonczonym szkoleniu w Zakopanem zdarzyl
    sie wypadek itp.Wraz z grupa masz podejmowac decyzje co do dalszych krokow.
    Ogolnie fajna zabawa. Nie jest to wcale stresujace,jesli umiejetnie sie do tego
    podejdzie.Ja tak zrobilem i.. mam prace:)

    Pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2005-03-03 17:51:16
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    No to niezła w sumie zabawa się zapowiada... Ale to ja będe miała do
    dyspozycji czas realny? Tzn. jesli coś faktycznie moze zająć 2 godziny to ja
    na assessment bede miała na to 2 godziny, czy np. pół?
    A z plikiem mejli to to było realne, tzn siadasz do kompa i masz od razu
    ustalić co jest najpilniejsze i np. na te odpowiadac, wykonywac zadania
    postawione np. przez przełozoego w mejlu itd po kolei? czy masz na kartce
    rozpisać co bys zrobil w jakiej kolejnosci i dopiero wtedy przedstawiasz to
    osobą oceniającym? Wolałabym tą pierwszą wersje...

    Niemniej dzięki za wyczerpującą wypowiedź.