PracaGrupypl.praca.dyskusjeAssessment Center - czeka mnie to w najbliższym czasie. › Re: Assessment Center - czeka mnie to w najbliższym czasie.
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Assessment Center - czeka mnie to w najbliższym czasie.
    Date: 3 Mar 2005 18:26:40 +0100

    > Właśnie. Stanowisko - Koordynator biura. Czyli trzymanie pracy biura na
    > kupie ;)
    >
    > Rekrutacja odbywać się bedzie metodą Assessment Center.
    > Bardzo Was prosze, podpowiedzcie mi jak to wygląda w praktyce, (ja wiem ze w
    > necie znajde info, ale info to jedno, praktyka drugie), jakich pytan i czego
    > jeszcze moge sie spodziewać na takiej rekrutacji, na stanowisku które
    > wymieniam wyżej.
    > Bardzo zależy mi na tej pracy i pliz, potraktujcie moje pytanie powaznie.

    Witam,
    Przede wszystkim jedna zasada: nie stresowac sie i nie zwracac uwagi na
    asesorow. Dobrze jest przed assesment zastanowic sie nad profilem
    psychologicznym kandydata i w jaki sposob je ukazac na assesment. Pozniej
    umiejetnie ukazywac dokladnie te cechy. Nie wolno przesadzac. Doswiadczony
    asesor szybko to wykryje. Co do zadan:napewno bedzie zadanie in-basket
    (poniewaz na assesment z reguly sa problemy podobne do tych, ktorym stawiac
    bedziesz czolo w czasie pracy).A wiec: dostajesz plik e-maili do przegladniecia
    w krotkim czasie(1 godz) i zaplanowania swej pracy na najblizszy miesiac.
    Problem w tym ze w tym pliku sa rowniez e-maile nie do Ciebie. Zdarza sie tez
    czasem ze zastepujesz kogos i musisz zalatwic jego sprawy. Drugim zadaniem moze
    byc np. organizacja pracy biura: jestes kierownikiem firmy, przychodzac rano do
    biura zastajesz np. sekretarke i trenera. Sekretarka przyszla wlasnie zlozyc
    zwolnienie lekarskie,a pozostalych dwoch trenerow jest gdzies w trasie.Sytuacja
    rozpatrywana jest godzina po godzinie. W czasie nastepnych godzin jest spory
    natlok pracy - przychodza nwe zlecenia,klienci odwiedzaja biuro, zjawiaja sie
    trenerzy z wiadomoscia ze na wlasnie zakonczonym szkoleniu w Zakopanem zdarzyl
    sie wypadek itp.Wraz z grupa masz podejmowac decyzje co do dalszych krokow.
    Ogolnie fajna zabawa. Nie jest to wcale stresujace,jesli umiejetnie sie do tego
    podejdzie.Ja tak zrobilem i.. mam prace:)

    Pozdrawiam
    A.