PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3-miesieczny okres wypowiedzenia - od ktorego momentu?

  • 1. Data: 2007-01-24 10:32:57
    Temat: 3-miesieczny okres wypowiedzenia - od ktorego momentu?
    Od: "Radek" <g...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie zwiazane z 3-miesiecznym okresem wypowiedzenia,
    ktory zaczyna obowiazywac pracownika po przepracowaniu w firmie 3 lat.
    Od ktorego momentu nalezy liczyc owe 3 lata?

    Zalozmy, ze najpierw przepracowalem 3 miesiace na umowe o dzielo, pozniej 3
    miesiace na umowe o prace na czas okreslony, a nastepnie dostalem umowe o
    prace na czas nieokreslony.

    Czy 3 miesieczny okres wypowiedzenia zaczyna obowiazywac po przepracowaniu 3
    lat :
    1. od chwili zatrudnienia w jednej, tej samej firmie (nie wazne na jaka
    umowe od poczatku).
    2. od chwili zatrudnienia na umowe o prace (nie jest istotne czy na czas
    okreslony czy tez nie).
    3. od chwili zatrudnienia na umowe o prace na czas nieokreslony?

    Pozdrawiam serdecznie!

  • 2. Data: 2007-01-24 11:49:19
    Od: "Nikiel ;\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Radek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie zwiazane z 3-miesiecznym okresem wypowiedzenia,
    > ktory zaczyna obowiazywac pracownika po przepracowaniu w firmie 3 lat.
    > Od ktorego momentu nalezy liczyc owe 3 lata?

    Te 3 lata dotyczą stażu pracy w danej firmie. Liczą się tylko umowy o pracę
    i to wszystkie, niezależnie od tego na jakim stanowisku, ile przerw między
    nimi było.

> [...]
    > 3
    > lat :
    > 1. od chwili zatrudnienia w jednej, tej samej firmie (nie wazne na jaka

    Umowa o dzieło się nie liczy. Nie jest to bowiem stosunek pracy.

    > 2. od chwili zatrudnienia na umowe o prace (nie jest istotne czy na czas
    > okreslony czy tez nie).

    Tak.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]