PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenie o prace

  • 1. Data: 2007-01-24 10:26:12
    Temat: Ogłoszenie o prace
    Od: "malutek" <m...@n...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Mam pytanie: z jakich żródeł korzystacie szukając pracy jeśli to www to z
    jakich stron korzystacie najczęściej ? Informacja ta jest mi potrzebna
    ponieważ chcę wybrać najlepszą forme reklamy.

    Dziekuje

  • 2. Data: 2007-01-24 10:32:58
    Temat: Re: Ogłoszenie o prace
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    malutek wrote:

> [...]
    > jakich stron korzystacie najczęściej ? Informacja ta jest mi potrzebna
    > ponieważ chcę wybrać najlepszą forme reklamy.

    Ja czekam na maile od jobpilota, że mam wiadomość od jakiegoś pracodawcy, na
    ogłoszenia patrze tylko, żeby se zerknąć jak ryneczek wygląda. Niech mnie
    sami znajdą.

  • 3. Data: 2007-01-24 19:52:03
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    malutek wrote:
> [...]
    > to z jakich stron korzystacie najczęściej ? Informacja ta jest mi
    > potrzebna ponieważ chcę wybrać najlepszą forme reklamy.

    Najczęściej (w takiej kolejności):

    www.pracuj.pl
    www.infopraca.pl
    www.jobpilot.pl
    www.praca.gazeta.pl

  • 4. Data: 2007-01-25 11:25:04
    Od: "samodoskonalenie.com" <k...@s...kaizen-edu.com>

    Dnia 24-01-2007 o 11:26:12 malutek <m...@n...pl> napisał(a):

    > Witam szanownych grupowiczów.
    > Mam pytanie: z jakich ?róde? korzystacie szukaj?c pracy je?li to www to z
    > jakich stron korzystacie najcz??ciej ? Informacja ta jest mi potrzebna
    > poniewa? chc? wybraae najlepsz? forme reklamy.

    dalem ostatnio ogloszenie na na ewsy i malutkie ogloszenie do Wyborczej.
    Chodzilo mi jedynie o osoby z Malopolski.
    Nieporownanie wiekszy odzew jest po Wyborczej, ale ludzie zglaszaja sie z
    calej Polski ;))

    Kuroi Bonza

    Nie zgadzaj się na przeciętność!
    http://www.samodoskonalenie.com

  • 5. Data: 2007-01-25 17:22:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Jan 2007 12:25:04 +0100, "samodoskonalenie.com"
    <k...@s...kaizen-edu.com> wrote:

> [...]
    >Chodzilo mi jedynie o osoby z Malopolski.
    >Nieporownanie wiekszy odzew jest po Wyborczej, ale ludzie zglaszaja sie z
    To trzeba zawezic publikacje ogloszenia do wybranego wojewodztwa :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-01-26 07:15:26
    Od: "samodoskonalenie.com" <k...@s...kaizen-edu.com>

    Dnia 25-01-2007 o 18:22:47 WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > To trzeba zawezic publikacje ogloszenia do wybranego wojewodztwa :)
    no wlasnie to zrobilem :))))
    Odnosze wrazenie ze ludzie nie do konca czytaja, patrza tylko na temat.
    Wrazenie to poglebia sie po dluzszych obserwacjach.
    Eh... z przygod w czasie rekrutacji moznaby e-booka napisac i w jakis
    "Zlotych Myslach" wydac ;))

  • 7. Data: 2007-01-26 14:38:08
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Odnosze wrazenie ze ludzie nie do konca czytaja, patrza tylko na temat.
    > Wrazenie to poglebia sie po dluzszych obserwacjach.

    tak na marginesie (przykład)- pisze do ciebie ktos z warszawy, szczecina czy innego
    rzeszowa. Wprawdzie tego nie zaznacza, ale chyba jest logiczne że jak ma pracować w
    krakowie, to i w tym krakowie musi mieszkać (bądź jakiś okolicach). Nie przeprowadzi
    się, dopóki nie będzie mieć pracy na miejscu.
    Bo chyba byłoby nieco nierozsądne ubiegac sie o pracę 300 km od miejsca zamieszkania
    tylko dla samej idei ubiegania sie o pracę?
    tak że ja bym raczej nie przesadzał, że musi być to ktos kto JUŻ mieszka. Jak
    zapraszasz kogoś do pracy, to spokojnie jesteś w stanie poczekać kilka dni na to żeby
    druga strona się przygotowała (np. wynajeła mieszkanie).
    Może to moje lekkie zwichrowanie wyspami zjednoczonego królestwa jej królewskiej
    mości, ale dla mnie to oczywiste że "za pracą" nie ma problemu wsiąsć w środek
    transportu w piątek po pracy, dojechac na miejsce i w poniedziałek isc do nowej pracy
    w zupełnie innym miejscu

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*