PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1/2 etatu a ZUS

  • 1. Data: 2003-11-27 10:12:41
    Temat: 1/2 etatu a ZUS
    Od: "erebacz" <e...@h...com>

    Pytanie moze i lamerskie, ale jak wyglada sprawa odprowadzania skladek jesli
    podejme prace na 1/2 etatu i jest to moja jedyna praca?

    Z gory dziekuje :)

    pozdr.
    Ewelina

  • 2. Data: 2003-11-27 11:07:52
    Temat: Re: 1/2 etatu a ZUS
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "erebacz" <e...@h...com> napisał w wiadomości
    > Pytanie moze i lamerskie, ale jak wyglada sprawa odprowadzania skladek
    jesli
    > podejme prace na 1/2 etatu i jest to moja jedyna praca?

    Składki liczone są od wynagrodzenia = kwoty brutto. Wymiar czasu pracy nie
    ma znaczenia.

    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-11-27 12:17:16
    Od: "erebacz" <e...@h...com>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bq4m9c$j87$1@druid.ceti.pl...

    > Składki liczone są od wynagrodzenia = kwoty brutto. Wymiar czasu pracy nie
    > ma znaczenia.
    >
    > pzdr
    > Kasia

    Dziekuje Ci bardzo, juz mialam czarne wizje obowiazkowego dodatkowego
    ubezpieczenia :))) Tak to jest jak czlowiek nie ma pojecia o tym, na czym
    powinien sie jednak troche znac.

    pozdrawiam
    ewelina