PracaGrupypl.praca.dyskusje › troche ntg - karta mobilizacyjna

  • 1. Data: 2003-11-27 07:17:05
    Temat: troche ntg - karta mobilizacyjna
    Od: s...@p...pl

    Witam

    Byc moze to niewlasciwa grupa, ale w sumie nie znalazlem innej, gdzie
    moglbym o to zapytac. Czytam te grupe co jakis czas i wiem, ze prawie
    zawsze mozna tu dostac konkrenta odpowiedz. Chodzi konkretnie o wezwanie
    do WKU w celu "wymiany karty mobilizacyjnej" - jestem po SPR-rze. Czy ktos
    spotkal sie z czyms takim? Po co to jest? Po co maja mi wymieniac
    karte/przydzial skoro juz kiedys mi go nadali? Czy szukaja jakichs
    leszczy i pod pretekstem wymiany karty beda probowali costam wykombinowac?
    Po prostu chcialbym wiedziec jak sie do tego nastawic.

    sh

  • 2. Data: 2003-11-27 07:34:23
    Temat: Re: troche ntg - karta mobilizacyjna
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > leszczy i pod pretekstem wymiany karty beda probowali costam wykombinowac?
    > Po prostu chcialbym wiedziec jak sie do tego nastawic.

    Ja mialem takie wezwanie, jak zlikwidowano jednostke, do ktorej mialem
    przydzial mobilizacyjny.
    Zabrali karte i juz nie dali nowej w moim przypadku.
    U ciebie, moze to byc rowniez zmaina jednostki, laczaca sie z wymiana karty.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > sh

    ---

  • 3. Data: 2003-11-27 07:54:03
    Od: R De <s...@p...onet.pl>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > Zabrali karte i juz nie dali nowej w moim przypadku.
    > U ciebie, moze to byc rowniez zmaina jednostki, laczaca sie z wymiana

    Bardzo duża szansa, że tak właśnie będzie.

  • 4. Data: 2003-11-27 09:03:32
    Od: s...@p...pl

    R De <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Bardzo duża szansa, że tak właśnie będzie.

    Ok, wielkie dzieki za odpowiedz. Wiedzialem ze na ta grupe mozna liczyc.

    sh

  • 5. Data: 2003-12-04 21:14:24
    Temat: Odp: troche ntg - karta mobilizacyjna
    Od: "Mieczu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq48dh$o8t$...@n...polbox.pl...
> [...]
    > leszczy i pod pretekstem wymiany karty beda probowali costam wykombinowac?
    > Po prostu chcialbym wiedziec jak sie do tego nastawic.

    Mi wymieniali karte kiedy sie przeprowadzilem. Inne WKU inny burdelik.
    Panowie chorazowie szukaja sobie zajecia

    Miecz