-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... na koordynator ds. promocji i kierownik ds. marketingu. Do najczęściej stosowanych nazw anglojęzycznych, które możemy bez problemu zastąpić polskim odpowiednikiem, bez utraty ich znaczeń, należą: • Brand Manager (Menedżer ds. marki, Opiekun marki) – osoba na tym stanowisku najczęściej odpowiada za wprowadzenie nowej marki na rynek ...
-
Poszukiwany kierownik projektu
... branżowych, budowa fabryki, transfer technologii, ujednolicenie procesów w kilku lokalizacjach w skali międzynarodowej lub we wszystkich oddziałach firmy globalnie, czy też wprowadzenie nowego produktu na rynek. „Projekt to nic innego, jak z góry określony plan osiągnięcia konkretnego celu. Ilość i skala projektów może być jednym ze wskaźników ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... wprowadzenie firmy na nasz rynek. Wymagań względem kandydatów jest wiele – firmy oczekują m.in. doświadczenia w sprzedaży sprzętu medycznego poprzez procedury przetargowe oraz siatki kontaktów w branży − ale osoba zatrudniona na takim stanowisku może liczyć na ...