2022-10-15 00:20
Marketing wielopoziomowy (MLM – multi level marketing) jest systemem sprzedaży, gdzie osoby zaangażowane mogą rekrutować nowych członków. Rekrutacja jest opłacalna, ponieważ każdy nowy członek oznacza dla rekrutującego dodatkowy przychód. Osoba rekrutująca jest tu nazywana sponsorem i czasem jest ona jednocześnie „rodzicem” ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Schemat 1. Przykład naliczanie prowizji w systemie schodkowym Osoba znajdująca się na najniższym poziomie otrzymuje jedynie prowizje z własnej sprzedaży, natomiast na wyższych poziomach otrzymuje się również prowizję za wyniki osób na niższych poziomach.
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Opłacalność inwestycji w mieszkanie na wynajem wzrosła
Wnioski o 500 plus na kolejny okres świadczeniowy od 1 lutego
e-Doręczenia już od 1 lutego
Volkswagen Arteon eHybrid R-Line to bardzo udane auto
Rosyjscy hakerzy zaatakowali polskie instytucje medyczne
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
Kredyty dla mikrofirm w XII 2022 na minusie