eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Obsługa klienta / Call center - strona 4 | 7

Znajdź oferty pracy

10 320 ofert w bazie

Znaleziono 225 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 7

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,4% wyższe r/r i wyniosło 7485,12 zł brutto. Względem czerwca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe o ...

  • Wynagrodzenia w bankowości w 2022 roku

    Wynagrodzenia w bankowości w 2022 roku

    Mediana wynagrodzeń w bankowości wyniosła 8 000 PLN brutto. Widoczne są dysproporcje pomiędzy zarobkami mężczyzn i kobiet. Mężczyźni zarabiali ponad 30% więcej niż kobiety.

  • Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

  • Praca sezonowa - gdzie szukać, jakie stawki wynagrodzenia, na co uważać?

    Praca sezonowa - gdzie szukać, jakie stawki wynagrodzenia, na co uważać?

    Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.