PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana warunkow umowy a urlop › Re: zmiana warunkow umowy a urlop
    From: Gradda Makker <n...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiana warunkow umowy a urlop
    Date: Wed, 07 Jul 2004 22:09:36 GMT

    Użytkownik Harry napisał:
    > Sytuacja jest taka:
    > Ide na 3 tygodnie na urlop, po nim spodziewam sie przeniesienia do innego
    > oddzialu i zmiany umowy.
    > Czy po przyjsciu z urlopu, widząc date z tego 3 tygodniowego zakresu moge
    > poslac pracodawce na "drzewo", tzn nie podpisywac papierów zmiany umowy i
    > żądać wystawienia dokumentu z datą po urlopie?
    > Zależy mi na takim obrocie sprawy, bo w tym momencie jeszcze chwilke pobędę
    > w starym oddziale (umowa ma zawsze jakis tam okres wypowiedzenia...)

    Tak, liczy się data z którą pracodawca przedstawił Ci dokument, a nie
    kiedy go sobie przygotował. Tym bardziej, że urlop jest zaplanowany i
    wiedział kiedy na niego idziesz - choć nie ma to wielkiego znaczenia, bo
    przy chorobie też byłoby podobnie.

    Oczywiście idziesz wtedy na wojnę z pracodawcą i może on zamiast
    przeniesienia dać ci normalne wypowiedzenie.

    GM