PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena projektu

  • 1. Data: 2004-07-07 16:27:10
    Temat: Wycena projektu
    Od: "dude" <f...@W...gazeta.pl>

    Ile wziac za wykonanie projektu (3-4 dni intensywnej pracy) - zaprojektowanie
    bazy danych (dosc duza baza) + panel do wprowadzania/edycji danych?

    Kompletnie nie wiem ile "zaspiewac"...

    PS zaczynam w branzy

  • 2. Data: 2004-07-07 16:45:44
    Temat: Re: Wycena projektu
    Od: "chlopaczyna" <c...@o...pl>

    Użytkownik "dude" napisał w wiadomości
> [...]
    zaprojektowanie
    > bazy danych (dosc duza baza) + panel do wprowadzania/edycji danych?

    Napisz najpierw jak to baza i w jakim języku napisałeś panel ?

  • 3. Data: 2004-07-07 17:44:43
    Od: "mat lesz" <f...@N...gazeta.pl>

    Projekcik zamierzam wykonac w technologiach:

    baza danych - PosgreSQL (byc moze z PL/pgSQL),
    panel do edycji - PHP / HTML.

  • 4. Data: 2004-07-07 19:21:56
    Od: Mac <s...@e...kd>

    Użytkownik dude napisał:
    > Ile wziac za wykonanie projektu (3-4 dni intensywnej pracy) - zaprojektowanie
    > bazy danych (dosc duza baza) + panel do wprowadzania/edycji danych?
    duza baza czyli jaka? wiele relacji czy wiele rekordow

    > Kompletnie nie wiem ile "zaspiewac"...
    wlazl kotek na plotek

    > PS zaczynam w branzy
    i sie bierzesz za duze bazy :)

    1000-2000pln

  • 5. Data: 2004-07-08 11:00:03
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    dude wrote:

    > Ile wziac za wykonanie projektu (3-4 dni intensywnej pracy) - zaprojektowanie
    > bazy danych (dosc duza baza) + panel do wprowadzania/edycji danych?

    Taka wycene mozna ustalic wtedy, kiedy okrelisz, jaki jest cel tworzenia
    bazy danych, jakie informacje ma zawierac, jaka funkcjonalnosc ma miec
    interfejs do bazy danych, w jakim zakresie maja byc dane walidowane, czy
    aplikacja ma zawierac slowniki, jak maja one dzialac itp.

    ..:: fabio

  • 6. Data: 2004-07-09 05:46:23
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    zaprojektowanie
    > bazy danych (dosc duza baza) + panel do wprowadzania/edycji danych?

    Musisz uwzględnić ile pracy w to włożyłeś, ale również jaką z tego korzyść
    będzie miał Twój zleceniodawca. Jesli pierwsze słowo należy do Ciebie, to
    wołaj jak najwięcej, tak żeby było w razie czego z czego spuścić.
    Nistety w dzisiejszych czasach ciężko dostać za takie zlecenie konkretne
    pieniądze - duża konkurencja między innymi studentów.

    pozdrawiam
    Schwester