PracaGrupypl.praca.dyskusje › chorobowe na wypowiedzeniu

  • 1. Data: 2004-07-07 15:19:53
    Temat: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    jedno pytanie
    jak wyglada sprawa pójścia na chorobowe podczas miesiąca, w którym mam
    wypowiedzenie ?
    nie ukrywam, że nie kroi mi sie żadna praca a zostane bez środków do życia
    :(
    poradźcie czy prawnie jest to możliwie (np. chorobowe do końca września
    gdzie do końca lipca mam prace)
    czy w ten sposób będę miała zapłacone za 2 dodatkowe miesiące?? i jak
    załatwić żeby sie firma do mnie nie doczepiła?
    po prostu pracodawca wali w ciula :(

    kasia

  • 2. Data: 2004-07-07 15:54:22
    Temat: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Shaman wrote:

> [...]
    > czy w ten sposób będę miała zapłacone za 2 dodatkowe miesiące?? i jak
    > załatwić żeby sie firma do mnie nie doczepiła?

    Droga Kasiu,

    widze, ze jedyna osoba, ktora w tej chwili 'wali w ciula' jestes Ty.
    Najzwyczajniej probujesz w swiecie zakombinowac i oszukac wszystkich
    innych, ktorzy beda musieli sie zlozyc na Twoje 'chorobowe.' Ja w tym
    czasie bede zapieprzal, abys Ty wlasnie mogla sobie 'pochorowac.'
    10-tego znow zaplace pieprzony ZUS, z ktorego zostanie sfinansowany Twoj
    przekret.

    ..:: fabio

  • 3. Data: 2004-07-07 16:58:50
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Fabio" <f...@a...inet.alpha.pl> napisał w wiadomości

[...]

    Dziekuje ci mój "sponsorku".
    Nie udzieliłes jednak odpowiedzi na pytanie, a to nieładnie.

  • 4. Data: 2004-07-07 17:02:22
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Shaman] - 2004-07-07 18:58:

    > Nie udzieliłes jednak odpowiedzi na pytanie, a to nieładnie.

    IMHO udzielił ;>

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-07-07 17:27:13
    Od: xxagaxx <x...@p...onet.pl>

    Fabio wrote:

> [...]
    > czasie bede zapieprzal, abys Ty wlasnie mogla sobie 'pochorowac.'
    > 10-tego znow zaplace pieprzony ZUS, z ktorego zostanie sfinansowany

    a nie jest tak ze za pierwsze 30 dni placi pracodawca?
    to raz.. a po drugie.. nie ladnie jest walic w ciula..
    ale perspektywa zostania z niczym tez nie jest fajna

    wiec nie oceniej.. zbyt pochopnie.

  • 6. Data: 2004-07-07 17:33:54
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > wiec nie oceniej.. zbyt pochopnie.

    O, to, to. Bo niejeden co myslal, ze do emerytury bedzie pracowal, musial
    potem isc na rente, nie zawsze uczciwa. Ja tez nie lubie lewych zwolnien,
    zle moge czasem zrozumiec, ze instykt przetrwania jest silniejszy od
    solidarnosc ze wspolofiarami ZUSu.

  • 7. Data: 2004-07-07 17:41:35
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <p...@n...polbox.com> napisał w wiadomości
    Ja tez nie lubie lewych zwolnien,
    > zle moge czasem zrozumiec, ze instykt przetrwania jest silniejszy od
    > solidarnosc ze wspolofiarami ZUSu.

    widze ze pracujemy w uczciwej firmie ... :)
    podaj namiary - wysle moje cv i sam pojdziesz na chorobowe

  • 8. Data: 2004-07-07 17:43:55
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > widze ze pracujemy w uczciwej firmie ... :)
    > podaj namiary - wysle moje cv i sam pojdziesz na chorobowe

    Ja nie pracuje w ogole na razie, bo za bardzo sie stawialem protegowanym
    zarzadu, ktorzy sobie za duzo pozwalali. Od tego czasu, powoli pozbywam sie
    skrupulow, wzgledem pracodawcow i panstwa prorodzinnego....

  • 9. Data: 2004-07-08 07:37:35
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    xxagaxx wrote:

    > a nie jest tak ze za pierwsze 30 dni placi pracodawca?

    Oczywiscie. Ale kolezanka pisze o 2 miesiacach, a nie 30 dniach. To raz.

    > to raz.. a po drugie.. nie ladnie jest walic w ciula..

    Nie jest ladnie 'walic w ciula,' ale nie wiemy tego, czy pracodawca
    rzeczywiscie 'wali w ciula,' czy tez nie. Aby miec pewnosc, kolezanka
    musialaby opisac, na czym polega to 'walenie w ciula,' a do tego
    musialby sie tez ustosunkowac pracodawca. To dwa.

    > ale perspektywa zostania z niczym tez nie jest fajna

    Oczywiscie, ze nie jest fajna. Ale to nie oznacza tez, ze mozna krasc i
    oszukiwac. Dla pedofilia perpektywa zycia bez dzieci tez nie jest fajna,
    a to nie znaczy, ze powinien prowadzic przedszkole. Kombinatorstwo to
    oszustwo. A pobieranie nienaleznych pieniedzy to wyludzenie. Nazwijmy
    rzeczy po imieniu. To trzy.

    > wiec nie oceniej.. zbyt pochopnie.

    Nie oceniam zbyt pochopnie, ale nie podoba mi sie to, ze Polska stala
    sie miejscem Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem, jesli placisz ZUS. To piec.

    Szesc nie bedzie, bo nie ma po co.

    ..:: fabio

  • 10. Data: 2004-07-08 07:54:06
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Uzytkownik "Fabio" <f...@a...inet.alpha.pl> napisal w wiadomosci

    > sie miejscem Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    > wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem, jesli placisz ZUS. To piec.
    >
    > Szesc nie bedzie, bo nie ma po co.

    Hmm.
    Jest takiew powiedzenie "Swiat zbudowany na g@#nie jest. Nie srasz Ty sra
    kto inny." To smutne ale prawdziwe.
    Przez ostatni rok wykonywalam prace okolo pieciu osób patrzac na realia
    mojej firmy. Bedac za granica obslugiwalam biuro, koordynowalam bardzo wazne
    Wydarzenia ktore odbywaly sie jednoczesnie w wielu miejscach, bralam na leb
    wiecej niz moglam uciagnac bo chcialam sie poswiecie.
    Zebralam wysokie noty, i po ch@#j mi one gdy w 1 chwili w/g widzimisia szefa
    zostaje wydalona. Przez moja prace madszarpnelam zdrowie, pzycie rodzinne,
    przyjaciol. I nie jestem polaczek cwaniaczek. Pomyslane o usunieciu bylo
    dobrze.. w okresie wakacji bym za szybko nic nie znalazla.
    A pracodawca okazal sie dla mnie niczym. Moje grosze o ktore zapytuje sa
    niczym w porównaniu ze zwolnieniami Cwaniaczków co zarabiaja z 15000 i OD
    TEGO im zus musi odpalac dzialke. pomysl o takich. Moze zam do nich
    nalezysz.

    To po "siedem"

    K.