PracaGrupypl.praca.dyskusje › zdjecie w CV

  • 11. Data: 2004-11-17 13:44:02
    Temat: Re: zdjecie w CV
    Od: MP <z...@b...adresu.tu>

    Witaj vaio,
    W Twoim liście z 16 listopada 2004 (13:24:49) można wyczytać:
    v> To nie jest tak, że jakoś upieram się i na siłę chce wciskać to
    v> zdjecie - tyle, że jak juz pisałam - uczono nas, że tak należy...no

    Zazwyczaj w ogłoszeniu jest napisane, czy zdjęcie ma być. Sądziłem, że
    problemem jest wklejenie zdjęcia, czy posłanie osobno. A przy okazji -
    obojętnie razem, czy osobno, ale w nazwie (nazwach) pliku powinno być
    imię i nazwisko. Bo jak przychodzi 50 plików od kandydatów, a każdy
    załącznik nazywa się zyciorys.doc...

    --
    Pozdrowienia,
    MP