PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o porade dot. Urzedu Pracy

  • 1. Data: 2004-11-09 18:28:14
    Temat: Prosze o porade dot. Urzedu Pracy
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    Witajcie!

    Mam problem ponieważ jestem zarejestrowana w Urz.Pracy jako bezrobotna ale
    od 2 tygodni pracuje na umowe zlecenie.Nie zdazylam sie jeszcze
    wyrejestrowac z UP poniewaz pracuje na rano a UP przyjmuje petentów tylko
    do
    14. W związku z tym mam pytanie - czy grozi mi jakas kara pieniezna badz
    jakakolwiek inna ze strony UP jezeli wyrejestruje sie dopiero po 3 tyg od
    podjecia pracy?z tego co mi wiadomo trzeba to zrobic w ciagu 2 tyg ale sa
    inf nie sprawdzone.

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi

    Magda

  • 2. Data: 2004-11-09 20:18:09
    Temat: Re: Prosze o porade dot. Urzedu Pracy
    Od: "Tigree" <t...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > podjecia pracy?z tego co mi wiadomo trzeba to zrobic w ciagu 2 tyg ale sa

    Możesz przysłać do Urzędu Pracy kserokopię swojej umowy o pracę (polecony
    będzie pewniejszy).
    Żeby nie krążyła po całym urzędzie zadzwoń do nich i zapytaj do kogo ma być
    adresowany (imiennie lub nr odpowiedniego pokoju).
    Po wyrejestrowaniu jako bezrobotna powinnaś dostać potwierdzenie na piśmie,
    że z dniem ... już nią nie jesteś.
    Co do kar nie jestem pewna, ale chyba trzeba oddać "nienależne" pieniądze (o
    ile takie dostałaś), co do innych kar to nie słyszałam.

    życzę powodzenia w nowej pracy,

    Tigree

  • 3. Data: 2004-11-09 21:37:03
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    Dzieki serdeczne za porade.
    I dziekuje takze tym osobom, ktore daly mi odpowiedz na priv.
    Jestescie wielcy:))

    Pozdrawiam
    Magda

  • 4. Data: 2004-11-10 06:49:07
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Tue, 9 Nov 2004 19:28:14 +0100, "Gabi" <z...@p...fm> wrote:

> [...]
    >od 2 tygodni pracuje na umowe zlecenie.Nie zdazylam sie jeszcze
    >wyrejestrowac z UP poniewaz pracuje na rano a UP przyjmuje petentów tylko

    Masz obowiązek zgłosić do UP wszelkie zatrudnienie w ciągu 7 dni, a
    pracodawca w ciągu 5 dni. Jeśli wpadnie do Was kontrola i stwierdzą,
    że takie zgłoszenie nie poszło, lub poszło spóźnione - może być sprawa
    w sądzie.

    Trzeba było po prostu zadzwonić i poinformować, że podjęłaś pracę, a
    kopię umowy doniesiesz później.

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski