PracaGrupypl.praca.dyskusje › wklepywacze

  • 1. Data: 2004-11-09 19:58:02
    Temat: wklepywacze
    Od: "Dd" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie kojarzy ktos moze takiej formy zarabiania,
    ze przesiebiorstwa z USA dawaly zlecenia wklepania
    jakis danych osobom z ubozszych czesci globu,
    tak ze w czasie ichniej nocy jacys Kenijczycy
    czy inni wpisywali dane, zeby amerykanie mieli rano
    je juz wpisane tam gdzie trzeba???
    Pamietam ze kiedys czytalem o tym, jakies
    pare lat temu, moze ktos wie o tym cos wiecej,
    o co chodzilo i czy to dziala?

    pzdr.

  • 2. Data: 2004-11-10 01:18:03
    Temat: Re: wklepywacze
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 09 lis 2004 w liście [news:cmr7ga$sg9$1@inews.gazeta.pl] Dd
    [p...@g...SKASUJ-TO.pl] napisał(a):

> [...]
    > jakis danych osobom z ubozszych czesci globu,
    > tak ze w czasie ichniej nocy jacys Kenijczycy
    > czy inni wpisywali dane, zeby amerykanie mieli rano

    A do Kenii to te niewpisane dane by teleportowali? Chyba że chodzi ci o
    wpisanie danych już raz wpisanych ;)

    > Pamietam ze kiedys czytalem o tym, jakies
    > pare lat temu, moze ktos wie o tym cos wiecej,
    > o co chodzilo i czy to dziala?

    Może jednak chodziło o produkcję np. zabawek w ChRL, a nie o
    wklepywanie danych?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2004-11-10 05:54:26
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    wiadomości news:cmrq97$l1h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A do Kenii to te niewpisane dane by teleportowali? Chyba że chodzi ci o
    > wpisanie danych już raz wpisanych ;)

    On nie wie ale pyta, Ty nie wiesz a sie wymadrzasz.
    Ja tez o tym czytalem, np. szpital przesyla dokumentacje choroby (nie wiem,
    skan, fax, voice) tyle ze do Indii a nie do Kenii i tam w czasie
    amerykanskiej nocy to wklepuja.

  • 4. Data: 2004-11-10 11:15:15
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2004 06:54:26 +0100, ktos <n...@k...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > wiem,
    > skan, fax, voice) tyle ze do Indii a nie do Kenii i tam w czasie

    Jesli amerykanscy lekarze maja taka mode na niewyrazne pismo jak polscy,
    to wspolczuje wklepujacym.
    Ja ze swojej strony slyszalem o przenoszeniu do Indii roznych
    amerykanskich call-center i telefonicznych helpdesc, ze wzgledu na nizsze
    koszty personalne wykwalifikowanych pracownikow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-11-10 11:45:02
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > amerykanskich call-center i telefonicznych helpdesc, ze wzgledu na nizsze
    > koszty personalne wykwalifikowanych pracownikow.

    Blizej - do Polski przenosza Niemcy. Programistow, helpdeski i call center
    tez - w rejonach przygranicznych jest duzo ludzi mowiacych na tyle sprawnie
    po niemiecku, ze moga bez problemu robic za telemarketera - zwlaszcza, ze
    wiekszosc telemarketingu bazuje na jednym obkutym tekscie z mozliwymi
    odgalezieniami.

    Sama na studiach dorabialam jako telemarketer dla Niemcow. Nawet koszty
    telefonow (miedzynarodowe polaczenia - ale chyba bylo jakies rozwiazanie
    voip) nie czynily tego nieoplacalnym wobec niskich kosztow pracy. I kazano
    nam mowic ze dzwonimy z Berlina :D. Do dzis ten kawalek Berlina znajduje sie
    w centrum Wroclawia... i widzialam ostatnio, ze dalej rekrutuje :)

    I.

  • 6. Data: 2004-11-11 10:47:33
    Temat: Re: wklepywacze - OT
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Immona" <n...@z...com.pl> wrote in message

> [...]
    > po niemiecku, ze moga bez problemu robic za telemarketera - zwlaszcza, ze
    > wiekszosc telemarketingu bazuje na jednym obkutym tekscie z mozliwymi

    jeszcze blizej - z Polski przenosza na Ukraine. Na razie produkcje
    podzespolow komputerowych. Ale poniewaz akcent lwowski jest dosc mily,
    niedlugo pewnie "blekitna linia" rowniez ;)
    btw, no i sa jeszcze rodacy w Kazachstanie...

    marek

  • 7. Data: 2004-11-12 22:58:05
    Od: "Janusz D." <d...@g...pl>

    > Nie kojarzy ktos moze takiej formy zarabiania,
    > ze przesiebiorstwa z USA dawaly zlecenia wklepania

    Owszem, w każdej wiekszej firmie kurierskiej istnieje stanowisko "klepacza".
    Dane muszą być wprowadzone o czasie tak aby rano mozna je wykorzystać.
    (Faktycznie tak mówimy na osoby na tym stanowisku)
    Niestety nie jest to praca zdalna a chyba takiej szukasz.

    Janusz