1. Data: 2003-03-22 11:44:53
Temat:zawod listonosza
Od:"Kerio" <k...@k...rio> szukaj wiadomości tego autora

Interesowalaby mnie praca listonosza, jakie trzeba spelniac wymagania
i gdzie sie zglosic?
Moze jest ktos na grupie kto pracowal badz pracuje aktualnie w tym
zawodzie?
Jakie sa zarobki, jak wyglada kwestia bezpieczenstwa, czy dostalbym np
gaz zeby bronic sie przed zadnymi emerytur dresiarzami?
Prosze o wszelkie informacje na ten temat.

2. Data: 2003-03-22 18:41:58
Temat:Odp: zawod listonosza
Od:"michał t" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

zarobki raczej niegigantyczne....znajomy pracuje
zgłoś się na pocztę ;-) i do klubu karate(gazu ci nie dadzą)
pamiętaj że żądni kasy...renciści często lubią rzucic kilka złotych
napiwku...
moja babcia ma chyba z 700 renty i daje 5 zetek co najmniej :-)

3. Data: 2003-03-22 20:02:31
Temat:Re: zawod listonosza
Od:"veniVIDIvici" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> napiwku...
> moja babcia ma chyba z 700 renty i daje 5 zetek co najmniej :-)

Mam znajoma, ktora z lezka w oku wspomina czasy gdy emeryci nie mieli kont
bankowych, wtedy mozna bylo dorobic na napiwkach. Dzis to coraz rzadsze
zjawisko.

Pozdrawiam
Quba
www.superszkolenia.pl

4. Data: 2003-03-23 20:26:49
Od:"MJD1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kerio" <k...@k...rio> napisał w wiadomości
> [...]
> gaz zeby bronic sie przed zadnymi emerytur dresiarzami?
> Prosze o wszelkie informacje na ten temat.

Zgłoś sie do kadr w najbliższym Rejonowym Urzędzie Poczty (wszystkie byłe
miasta wojewódzkie)

5. Data: 2003-03-23 21:38:11
Od:"GreG" <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJD1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zgłoś sie do kadr w najbliższym Rejonowym Urzędzie Poczty (wszystkie byłe
> miasta wojewódzkie)

Ekhm,i koniecznie napisz jak ci poszlo.
Jakos mam nieodparte przeczucie, ze najpierw ustawisz sie w sporej
kolejce do kadr. Nie wierze, ze po prostu mozna pojsc i dostac
prace na poczcie, "bo chce byc listonoszem"...

Pozdro
GreG

6. Data: 2003-03-24 16:06:33
Od:"MILO" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emeryci cały czas dają napiwki to nieruchawi ludzie wola żeby listonosz
przyniósł kase do domu niz awizował i zmuszał ich do wedrówek i stania w
kolejkach na tak drugofalowej instytucji jak poczta więc daja koncówki żeby
listonosz wracał tak długo aż ich zastanie w chacie to praktycznie druga
pensja na dobrym rejonie ale ty takiego na pewno nie dostaniesz może po paru
latach pracy ( mój najbliższy przyjaciel wywalczył taki po 3 latach pracy )
pamiętaj ta praca to ciężka tyra zapierdalanie z dwudziesto kilogramowa
torba po mieście od 7 do 18 plus soboty a i banki internetowe i prowajderzy
i mili wnuczkowie nie próżnują :) Pozdro