PracaGrupypl.praca.dyskusje › zawod listonosza

  • 1. Data: 2003-03-22 11:44:53
    Temat: zawod listonosza
    Od: "Kerio" <k...@k...rio>

    Interesowalaby mnie praca listonosza, jakie trzeba spelniac wymagania
    i gdzie sie zglosic?
    Moze jest ktos na grupie kto pracowal badz pracuje aktualnie w tym
    zawodzie?
    Jakie sa zarobki, jak wyglada kwestia bezpieczenstwa, czy dostalbym np
    gaz zeby bronic sie przed zadnymi emerytur dresiarzami?
    Prosze o wszelkie informacje na ten temat.

  • 2. Data: 2003-03-22 18:41:58
    Temat: Odp: zawod listonosza
    Od: "michał t" <l...@h...pl>

    zarobki raczej niegigantyczne....znajomy pracuje
    zgłoś się na pocztę ;-) i do klubu karate(gazu ci nie dadzą)
    pamiętaj że żądni kasy...renciści często lubią rzucic kilka złotych
    napiwku...
    moja babcia ma chyba z 700 renty i daje 5 zetek co najmniej :-)

  • 3. Data: 2003-03-22 20:02:31
    Temat: Re: zawod listonosza
    Od: "veniVIDIvici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "michał t" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napiwku...
    > moja babcia ma chyba z 700 renty i daje 5 zetek co najmniej :-)

    Mam znajoma, ktora z lezka w oku wspomina czasy gdy emeryci nie mieli kont
    bankowych, wtedy mozna bylo dorobic na napiwkach. Dzis to coraz rzadsze
    zjawisko.

    Pozdrawiam
    Quba
    www.superszkolenia.pl

  • 4. Data: 2003-03-23 20:26:49
    Od: "MJD1" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kerio" <k...@k...rio> napisał w wiadomości
> [...]
    > gaz zeby bronic sie przed zadnymi emerytur dresiarzami?
    > Prosze o wszelkie informacje na ten temat.

    Zgłoś sie do kadr w najbliższym Rejonowym Urzędzie Poczty (wszystkie byłe
    miasta wojewódzkie)

  • 5. Data: 2003-03-23 21:38:11
    Od: "GreG" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "MJD1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś sie do kadr w najbliższym Rejonowym Urzędzie Poczty (wszystkie byłe
    > miasta wojewódzkie)

    Ekhm,i koniecznie napisz jak ci poszlo.
    Jakos mam nieodparte przeczucie, ze najpierw ustawisz sie w sporej
    kolejce do kadr. Nie wierze, ze po prostu mozna pojsc i dostac
    prace na poczcie, "bo chce byc listonoszem"...

    Pozdro
    GreG

  • 6. Data: 2003-03-24 16:06:33
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Emeryci cały czas dają napiwki to nieruchawi ludzie wola żeby listonosz
    przyniósł kase do domu niz awizował i zmuszał ich do wedrówek i stania w
    kolejkach na tak drugofalowej instytucji jak poczta więc daja koncówki żeby
    listonosz wracał tak długo aż ich zastanie w chacie to praktycznie druga
    pensja na dobrym rejonie ale ty takiego na pewno nie dostaniesz może po paru
    latach pracy ( mój najbliższy przyjaciel wywalczył taki po 3 latach pracy )
    pamiętaj ta praca to ciężka tyra zapierdalanie z dwudziesto kilogramowa
    torba po mieście od 7 do 18 plus soboty a i banki internetowe i prowajderzy
    i mili wnuczkowie nie próżnują :) Pozdro